تندیس طلایی برترین مدیریت روابط عمومی در حوزه ارتباطات مشتریان در سطح ملی از سوی اجلاس باینکس طی مراسمی به بانک صادرات ایران اعطا شد.
تندیس طلایی برترین مدیریت روابط عمومی در حوزه ارتباطات مشتریان در سطح ملی از سوی اجلاس باینکس طی مراسمی به بانک صادرات ایران اعطا شد.
به گزارش پول پرس، در دهمین اجلاس متخصصین و رؤسای بانک، بیمه و بورس که با حضور مدیران ارشد بانکها، بیمههای خصوصی و دولتی و مدیران صنایع، کارخانجات تولیدی و همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان بانک صادرات ایران در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد، نشان طلایی برترین مدیریت روابط عمومی در حوزه ارتباطات مشتریان در سطح ملی از سوی اجلاس باینکس به بانک صادرات ایران اعطا aد.
در این اجلاس که تحت عنوان اجلاس باینکس در خردادماه جاری برگزار گردید همچنین نشان طلایی بین المللی عملکرد خوب در استخدام و جذب نیرو از سوی مؤسسه ICS کشور کانادا و نیز کسب نشان استاندارد بین المللی تضمین امنیت در خدمات الکترونیک و اینترنتی (BSS) از سوی اتحادیه اروپا طی مراسمی به بانک صادرات ایران اهدا شد.
گفتنی است بانک صادرات ایران با بیش از ۶١ سال خدمت و برخورداری از ٢٧٠٠ شعبه و با افتتاح بیش از ۵٢ میلیون حساب الکترونیکی، نصب بیش از ۴٢٠٠ دستگاه خودپرداز، صدور ۴١ میلیون کارت الکترونیکی، نصب ۴٠٨ هزار دستگاه پایانه فروش و همچنین بسترسازی در جهت بهره مندی بیش از ٣٣٣ هزار مشتری از خدمات بانکداری اینترنتی و نیز ارائه دهنده انواع خدمات نوین بانکی نقش بسزایی در ارتقاء و پیشبرد اهداف بانکداری الکترونیک در کشور دارد.
انتهای پیام