روابط عمومی ها با رصد بازار و ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبان، فرآیند شفاف سازی بین سازمان ها، شرکت ها و جامعه را برعهده دارند.
به گزارش پول پرس، دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که با حضور کارکنان مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا برگزار شد، با اشاره به تأثیرگذاری شگرف روابط عمومی ها در ارائه تصویر واقعی و صحیح از سازمان ها و شرکت ها در جامعه، گفت: انعکاس خدمات و تلاش بخش های فنی شرکت های بیمه به بیمه گذاران، به صورت واقعی و صحیح و دور از اغراق از اولویت های کاری روابط عمومی هاست که نتایج بسیار سودمند و منحصر بفردی برای شرکت های بیمه به ارمغان میآورد.
نایب رئیس هیأت مدیره بیمه آسیا با تاکید بر اعتماد متقابل شرکت های بیمه و بیمه گذاران، اظهار داشت: فرآیند اعتمادسازی متقابل بین بیمه گر و بیمه گذار به عنوان یکی از عناصر اصلی در رشد و توسعه صنعت بیمه کشور، برعهده روابط عمومی های شرکت های بیمه است که می تواند افق بسیار روشنی را برای این صنعت ترسیم نماید.
مدیرعامل بیمه آسیا، روابط عمومی را یکی از پراسترسترین مشاغل دنیا برشمرد و بیان داشت: سرعت در کنار دقت از مؤلفه های ضروری فعالیت های روابط عمومی است که ترکیب این دو برای ارائه اطلاعات صحیح و شفاف به مخاطبان، استرس بسیار زیادی را به فعالان این حوزه وارد می کند.
دکتر کاردگر یکی از مهم ترین کارهای روابط عمومی را اطلاع رسانی به مشتریان و بیمه گذاران در مورد خدمات و شرایط بیمه نامه های مختلف برشمرد و گفت: ماهیت تبلیغات و اطلاع رسانی در شرکت های بیمه با تبلیغات در دیگر مؤسسات بازرگانی و بانکها کاملاً متفاوت است. عملیاتی که در بانک ها انجام می شود به نسبت فعالیت های شرکت های بیمه گر سادهتر است. در شرکت های بیمه تبلیغات باید به فراخور عملیات بیمه ای و نیاز جامعه صورت گیرد تا تأثیر مورد انتظار حاصل شود.
نایب رئیس هیأت مدیره اظهار داشت: اطلاع رسانی و تبلیغات باید به نوعی دوره آموزشی برای مردم در مورد خدمات بیمه ای و شرایط بهره مندی از آن باشد و پس از این مرحله اگر تبلیغات محیطی و رسانه ای انجام شود این دو مؤثر واقع خواهند شد و مکمل یکدیگر خواهند بود.
دکتر کاردگر در بخش پایانی سخنان خود خواستار هدایت تولیدات نوشتاری صاحبان تخصص و قلم در بین کارکنان بیمه آسیا به سوی بیمه و بهره برداری از این ظرفیت در راستای افزایش دانش بیمه ای در شرکت و صنعت بیمه شد.
گفتنی است پیش از سخنان مدیرعامل بیمه آسیا محمود افشاری مدیر روابط عمومی بیمه آسیا گزارشی از تاریخچه، عملکرد و برنامه های آتی این مدیریت ارائه کرد.
در پایان نشست صمیمانه مدیرعامل بیمه آسیا با کارکنان مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا، با اهدای لوح تقدیر از تلاش و زحمات آنان در جهت اعتلای نام شرکت بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=37592
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

وظیفه روابط عمومی شفاف سازی است
وظیفه روابط عمومی شفاف سازی است
وظیفه روابط عمومی شفاف سازی است
وظیفه روابط عمومی شفاف سازی است
وظیفه روابط عمومی شفاف سازی است
وظیفه روابط عمومی شفاف سازی است