با بهرهمندی از سامانه نوبتدهی هوشمند بانکپاسارگاد، در ۱۰۰ شعبه، در وقت و هزینه خود صرفهجویی کنید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، مشتریان این بانک با بهرهگیری از این سامانه، میتوانند قبل از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک کوتاه، نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و بر اساس پیامک پاسخی که در آن، زمان مناسب برای مراجعه به شعبه قید شده، وقت خود را برنامهریزی کنند. مشتریان میتوانند کد شعبه مورد نظر خود را به شماره ۲۰۰۰۴۹۱۴۶ ارسال کنند.
پس از لحظاتی سامانه نوبتدهی هوشمند پیامکی حاوی شماره نوبت در صف شعبه، تعداد افراد حاضر در صف و زمان تقریبی انتظار را برای آنها ارسال میکند. به اینترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور بهم رسانند.
این سامانه با هدف ایجاد امکان برنامهریزی و مدیریت زمان برای مشتریان عزیز طراحی شده تا بر اساس آن،زمان انتظار آنها در شعبه برای دریافت خدمات به حداقل ممکن برسد. این سرویس در حال توسعه به سایر شعبههای بانک است و بهزودی کلیه شعبههای بانکپاسارگاد از این امکان بهرهمند خواهند شد.
گفتنی است مشتریان گرامی میتوانند برای مشاهده شعبههای مجهز به این سامانه و کسب اطلاعات بیشتر، به سایت بانکپاسارگاد به نشانی www.bpi.ir و یا با مرکز اطلاعرسانی به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام