ارائه سرویس از طریق خدمات نوین بانک تجارت شامل اینترنت بانک، موبایل بانک و تلفنبانک از ساعت ۲۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۱/۲/۹۳ لغایت ۱۲ روز جمعه مورخ ۱۲/۲/۹۳ با قطعی و اختلال همراه خواهد بود.
به گزارش پول پرس، روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر ضمن پوزش از مشتریان و کاربران خدمات نوین این بانک اعلام کرد که اختلال در سرویس های فوق بدلیل بهینه سازی و ارتقای سامانه خدمات نوین بانک بوده و استفاده از این سرویس ها پس از ساعت ۱۲ روز جمعه به روال عادی خود باز خواهد گشت.
در این خبر آمده است، خدمات سیستم کارت بانک تجارت ( دستگاههای خودپرداز و POS ) شامل این اختلال سرویس دهی نبوده و مشتریان می توانند از خدمات مورد نظر استفاده کنند.
انتهای پیام