دهمین شعبه بانک خاورمیانه در تهران افتتاح شد. این شعبه ضمن ارائه خدمات بانکی به مشتریان، بانکداری راه دور را نیز ارائه می دهد.
به گزارش پول پرس، بانک خاورمیانه با هدف سرعت بخشیدن در ارائه خدمات و افزایش رفاه مشتریان خود قصد دارد بخش عمدهای از نیازهای مشتریان را به صورت غیرحضوری پاسخگو باشد. بدین منظور بانک راهکارهای مختلفی را طراحی و با بکارگیری نرم افزار بانکی مناسب گام های خوبی در این مسیر برداشته است.
همچنین با توجه به توسعه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و تمایل به دریافت خدمات غیرحضوری، بانک خاورمیانه سعی دارد بخش قابل توجهی از نیازها، درخواستها و تقاضاهای مشتریان را از طریق درگاههای الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه به شعبه های بانک فراهم آورد. ارتقاء سطح خدمات در چارچوب حفظ امنیت و حقوق مشتریان بانک از مهمترین اهداف بانکداری الکترونیکی بانک خاورمیانه می باشد.
خاطر نشان می شود، شعبه زعفرانیه بانک خاورمیانه در محل خیابان ولنجک، انتهای خیابان ۱۳، نبش ثارالله، پلاک ۲، آغاز به کار کرد.
انتهای پیام