بانک حکمت ایرانیان به منظور رفاه و آسایش حال مشتریان، در روزهای پایانی سال و ایام نوروز از طریق سامانه های بانکداری الکترونیک خود به صورت ویژه ارائه ی خدمات بانکی را به عمل می آورد.
به گزارش پول پرس، علیرضا هاشمی معاون فناوری اطلاعات بانک حکمت ایرانیان با بیان این مطلب گفت: این بانک با بکارگیری بیش از ۳۶۰ دستگاه دستگاه های خود پرداز و ۱۴ هزار پایانه فروشگاهی، در روز های پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی آماده ی ارائه ی خدمات مطلوب به مشتریان می باشد. علاوه بر این مشتریان می توانند از طریق دیگر سامانه های بانکداری مجازی این بانک شامل: اینترنت بانک (www.hibank24.com) ، تلفن بانک (۸۹۵۵۵-۰۲۱)، موبایل بانک و همبانک ( #۷۶۵*) انواع خدمات بانکی را دریافت نمایند.
وی افزود: کارشناسان مانیتورینگ مرکز داده و سامانه های بانکداری الکترونیک بانک حکمت ایرانیان، در این ایام به صورت آماده باش (شبانه روزی) نسبت به نظارت و کنترل لازم این سامانه ها اقدام و پس از شناسایی یا بروز مشکل در هر یک از این سامانه ها، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام خواهند نمود.
هاشمی خاطر نشان کرد: بانک حکمت ایرانیان برای رفاه حال بیشتر مشتریان در این ایام در نظر دارد با به کارگیری دستگاه های خودپرداز سیار خود در مکان های پر تردد و پر ازدهام شهر مانند مراکز خرید نوروزی و نمایشگاه های بهاره، دسترسی آسان به خدمات بانکی را برای مشتریان فراهم نماید .
انتهای پیام