بانک اقتصادنوین در راستای حرکت از وظیفه محوری به مشتری محوری همواره کوشیده با فراهم‌سازی ابزار و خدمات نوین زمینه رضایت‌مندی مشتریان خود در سراسر کشور فراهم کند.

به گزارش پول پرس، در این راستا علاوه بر پیش‌بینی انواع خدمات بانکی نوین، ابزار و عناصر جلب رضایت مشتریان نیز در این بانک فراهم شده است که از جمله این خدمات می‌توان به فعالیت مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین اشاره کرد.
کارشناسان این مرکز در تمام ساعات شبانه‌ روز آماده پاسخگویی به سوالات، مشکلات، نظرات و پیشنهادات هموطنان عزیز در سراسر کشور می‌باشند.
بر این اساس مشتریان و دارندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین در سراسر کشور به ترتیب می‌توانند از طریق شماره‌های ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ ، ۴۸۰۳۱۴۸۰-۰۲۱ و شماره رایگان ۹۰۰۹۰۰۰۰۷ نسبت به طرح سوال و دریافت پاسخ مناسب اقدام کنند.
لازم به ذکر است کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین در صورت لزوم نسبت به پیگیری موارد مطروحه از سوی مخاطبان اقدام و با برقراری تماس پیگیری نسبت ارایه اطلاعات به مشتریان اقدام خواهند کرد.
بر این اساس در دی ماه گذشته کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین بانک اقتصادنوین بیش از ۸۵ هزار و ۶۰۰ تماس داشته‌اند که بیش از ۵۷ هزار و ۴۰۰ تماس در این ماه در قالب تماس‌های ورودی و بیش از ۲۸ هزار تماس نیز در قالب تماس پیگیری در بخش تماس‌های خروجی به ثبت رسیده است.
با ثبت این تماس‌ها در ماه گذشته تعداد تماس‌های ورودی و خروجی کارشناسان مرکز ارتباط نوین بانک اقتصادنوین در سال جاری از مرز ۹۳۷ هزار تماس گذشت.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=27633
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پاسخگویی ۲۴ساعته مرکز ارتباط اقتصادنوین
پاسخگویی ۲۴ساعته مرکز ارتباط اقتصادنوین
پاسخگویی ۲۴ساعته مرکز ارتباط اقتصادنوین
پاسخگویی ۲۴ساعته مرکز ارتباط اقتصادنوین
پاسخگویی ۲۴ساعته مرکز ارتباط اقتصادنوین
پاسخگویی ۲۴ساعته مرکز ارتباط اقتصادنوین