دهها هزار مشتری بانکهای متعلق به گروه بانکی لویدز انگلیس روز یکشنبه به مدت چند ساعت نتوانستند از کارتهای بدهی و خودپرداز خود استفاده کنند.
به گزارش پول پرس به نقل از ایسنا، این بانک در بیانیه ای با عذرخواهی از مشتریانش، ایراد فنی در سیستم خودپرداز (ای.تی.ام) را عامل غیرقابل دسترس شدن این خدمات اعلام کرد.
لویدز اعلام کرد تقریبا نیمی از هفت هزار دستگاه ای.تی.ام این بانک دچار مشکل شدند.
مشکل مشابه برای رویال بانک اسکاتلند در دسامبر پیش آمد که در جریان آن یک میلیون مشتری قادر به برداشت پول یا پرداخت پول کالاهای خریداری شده نبودند. مدیر اجرایی این بانک بعدها گفته بود این بانک سالها فن آوری خود را نادیده گرفته است.
بر اساس گزارش رویترز، رگولاتور مالی انگلیس سرگرم تحقیق در مورد فن آوری تمامی بانکها در واکنش به نگرانیها در مورد سیستمهای قدیمی است.
انتهای پیام