صنعت بیمه کشور با هدف کمک مؤثر به کاهش تلفات و سوانح ناشی از تصادفات جاده‌ای به‌خصوص در سفرهای نوروزی، به پویش #نه_به_تصادف پیوست.

به گزارش اخبارپول، در این پویش ملی، بیمه مرکزی و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی با همکاری هم کمپین اطلاع‌رسانی _ تبلیغاتی را در چهار حوزه “افکارسنجی و پژوهش با موضوع اثرات اجتماعی _ اقتصادی تصادفات بر جامعه”، “تبلیغات در  شبکه‌های استانی صداوسیما”، “اکران آگهی در بیلبوردهای جاده‌ای سراسر کشور” و “اطلاع‌رسانی در فضاهای مجازی” عملیاتی می‌کنند.

بدیهی است که شرکت‌های بیمه‌ای نیز، برنامه‌های خبری و تبلیغاتی متنوعی را برای کاهش میزان تصادفات و تلفات در راستای اجرای وظایف و مأموریت‌های خود و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی اجرا و عملیاتی خواهند کرد.

در این مسیر از رسانه‌های سراسر کشور اعم از رسانه‌های فراگیر و تخصصی انتظار می‌رود که با تهیه، تولید، انتشار و انعکاس مطالب مرتبط بیمه به این پویش بپیوندند.

پویش ملی *«نه به تصادف»* برای آگاهی‌بخشی جامعه به‌منظور کاهش تصادفات جاده‌ای و سوانح رانندگی برای ارتقای امنیت سلامت مسافران و گردشگران نوروزی در کشور راه‌اندازی شده است و اکثر ادارات و سازمان‌ها و نهادها و اصحاب رسانه با این پویش همراه شده‌اند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=250596
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

صنعت بیمه به پویش #نه_به_تصادف پیوست
صنعت بیمه به پویش #نه_به_تصادف پیوست
صنعت بیمه به پویش #نه_به_تصادف پیوست
صنعت بیمه به پویش #نه_به_تصادف پیوست
صنعت بیمه به پویش #نه_به_تصادف پیوست