معاون فنی بیمه های اموال: سامانه برخط “آسیا حامی” با بهره مندی از قابلیت دانش هوش مصنوعی و در راستای تسریع و تسهیل در صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت مالی بیمه شخص ثالث به صورت برخط در کمترین زمان ممکن و بدون مراجعه حضوری، راه اندازی شده است.

به گزارش اخبارپول، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه های اموال در گفت و گو با بخش خبر روابط عمومی، با اشاره به اولویت بیمه آسیا در جلب رضایت مشتریان و بیمه گذاران خود، گفت: سامانه برخط “آسیا حامی” با بهره مندی از قابلیت فناوری هوش مصنوعی، با تلاش مدیر و کارشناسان مدیریت بیمه های اتومبیل بیمه آسیا در راستای تسریع و تسهیل در صدور بیمه نامه و همچنین پرداخت خسارت مالی بیمه شخص ثالث در محل حادثه طراحی و راه اندازی شده است.

معاون فنی بیمه های اموال در خصوص نحوه صدور بیمه نامه شخص ثالث از طریق سامانه آسیا حامی، اظهار داشت: متقاضیان صدور بیمه نامه شخص ثالث می توانند در سراسر کشور و در طول شبانه روز، بدون مراجعه حضوری، از طریق تلفن همراه و یا رایانه نسبت به استعلام حق ‎بیمه و خرید برخط بیمه ‎نامه شخص ثالث اقدام کنند.

وی در ارتباط با پرداخت خسارت برخط در سامانه آسیا حامی اظهار داشت: در صورت وقوع تصادف و بروز خسارت، دارندگان بیمه شخص ثالث بیمه آسیا می توانند در محل حادثه و از طریق گوشی همراه، وارد سامانه شده و فرایندهای ارسال عکس، فیلم و سایر مدارک مقصر و زیاندیده به کارشناسان برخط را انجام دهند، و در صورت تایید اصالت حادثه، مبلغ خسارت در وجه زیاندیده حادثه پرداخت می‌شود.

غلامرضا سرلک، در ارتباط با نحوه پرداخت خسارت ثالث مالی در سامانه آسیا حامی گفت: در زمان وقوع حادثه، دارنده بیمه نامه شخص ثالث شرکت بیمه آسیا در صورت قبول تقصیر و از طریق تلفن همراه با ورود به سامانه آسیا حامی، اقدام به ثبت مشخصات وسیله نقلیه خود و زیاندیده کرده و با بارگذاری مدارک مورد نیاز و تصویربرداری از نقاط آسیب دیده خودروها، مراحل تشکیل پرونده را تکمیل می کند و به کارشناسان برخط ارسال می‌کند

وی افزود: همزمان از طریق سامانه های مرتبط، اطلاعات پرونده به صورت خودکار استعلام شده و با بررسی کارشناسان برخط، اصالت وقوع حادثه و خسارت مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورت تایید ارزیابی ها، پرداخت مبلغ خسارت به حساب مالک خودروی زیاندیده در کمترین زمان ممکن، انجام می شود.

معاون فنی بیمه های اموال بیمه آسیا اظهار امیدواری کرد، با راه اندازی این سامانه، مسیر بهره مندی از فناوری های برخط و هوش مصنوعی در صنعت بیمه در جهت سرعت بخشیدن به فرایندهای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت به عموم مردم و بیمه گذاران، فراهم شودد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، سامانه پرداخت خسارت برخط آسیا حامی، در استان تهران فعال می باشد و به زودی دسترسی به این سامانه در سراسر کشور امکان پذیر خواهد شد.

گفتنی است دسترسی به سامانه “آسیا حامی” با گوشی همراه رایانه و از طریق آدرس hami.bimehasia.ir امکان پذیر است و کارشناسان بیمه آسیا به صورت برخط آماده پاسخ گویی به درخواست بیمه گذاران هستند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=248833
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تسریع و تسهیل در صدور و پرداخت خسارت مالی با سامانه برخط”آسیا حامی”
تسریع و تسهیل در صدور و پرداخت خسارت مالی با سامانه برخط”آسیا حامی”
تسریع و تسهیل در صدور و پرداخت خسارت مالی با سامانه برخط”آسیا حامی”
تسریع و تسهیل در صدور و پرداخت خسارت مالی با سامانه برخط”آسیا حامی”
تسریع و تسهیل در صدور و پرداخت خسارت مالی با سامانه برخط”آسیا حامی”
تسریع و تسهیل در صدور و پرداخت خسارت مالی با سامانه برخط”آسیا حامی”