مدیرعامل بیمه آسیا اظهارکرد: اصلی ترین موضوعی که باید مورد توجه شرکت های بیمه قرار بگیرد، رضایتمندی ارباب رجوع است.

به گزارش اخبارپول، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا گفت: زمانی که بیمه نامه را برای فردی صادر می کنیم، در واقع در قبال دریافت مبلغ مشخصی، ضمانتی به مشتری می دهیم که تضمین کننده پرداخت خسارت و جبران آن به نحو مطلوب در زمان وقوع حادثه است.

مدیرعامل بیمه آسیا، تصریح کرد: صنعت بیمه در مسیر جلب رضایت مشتریان حرکت می کند ولی نیاز به تلاش بیشتری است تا جایگاه خود را در اذهان مردم به سطح مطلوبی ارتقا دهد و در این زمینه، پرداخت سریع خسارت به مشتریان، امری ضروری است.

مسعود بادین ادامه داد: به عنوان نمونه، وقتی حادثه تاسف بار معدن طبس به وقوع پیوست، بلافاصله تیمی متشکل از مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا در راستای عمل به تعهدات قانونی خود، در سومین روز از حادثه، در محل معدن حاضر شدند و پس از بررسی های کارشناسی، در کوتاه ترین زمان ممکن، مبلغ خسارت به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی بیان کرد: بنابراین، موفقیت صنعت بیمه بستگی به مشتری مداری و ارائه خدمات ارزنده و با کیفیت دارد و رقابت بین شرکت های بیمه باید در چارچوب میزان کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در زمان صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت تعریف شود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=248830
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

میرعامل بیمه آسیا: پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان است
میرعامل بیمه آسیا: پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان است
میرعامل بیمه آسیا: پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان است
میرعامل بیمه آسیا: پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان است
میرعامل بیمه آسیا: پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان است
میرعامل بیمه آسیا: پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان است