بانک صادرات ایران، نشان ملی «اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری» را در نهمین اجلاس «استراتژی توسعه خدمات، تولیدات و صادرات شرکت‌های برتر ایران» دریافت کرد.

به گزارش اخبارپول، در این همایش همچنین «گواهینامه استاندارد» و «جایزه بین‌المللی برترین شبکه بانکی معتبر و خلاق در ارائه خدمات بانکی» از سوی اتحادیه اروپا و همچنین نشان زرین «برترین مدیریت روابط‌عمومی در خدمت‌رسانی و ارتباط با مشتریان» به بانک صادرات ایران اعطا شد.

این همایش با محورهای فرصت‌های تولید کالاهای مورد نیاز دستگاه‌ها و پروژه ملی، اولویت دادن به تولید محصولات راهبردی و کالاهای اساسی و صادرات خدمات، بررسی راهکارهای ایجاد رونق تولید با استفاده از فناوری‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، بررسی راهکارهای عبور از تحریم‌ها و استفاده از روش‌های جایگزین در حوزه تولید کالاهای استراتژیک با حضور مقامات دولتی، نمایندگان مجلس، مدیران و کارشناسان بانک صادرات ایران، فعالان و مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

بانک صادرات ایران طی یک سال گذشته با اصلاح ساختارهای مالی و افزایش سرمایه، پیشبرد پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال، افزایش منابع سپرده‌ای و ارتقای سایر شاخص‌های عملکردی و استفاده از ظرفیت‌های شعب داخلی و خارجی، شرایط مناسبی را برای حمایت از تولید و اشتغال و خدمات صادراتی فراهم کرده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=248604
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اعطای نشان ملی «اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری» به بانک صادرات
اعطای نشان ملی «اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری» به بانک صادرات
اعطای نشان ملی «اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری» به بانک صادرات
اعطای نشان ملی «اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری» به بانک صادرات
اعطای نشان ملی «اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری» به بانک صادرات
اعطای نشان ملی «اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری» به بانک صادرات