وی با اشاره به رقابت موجود در شبکه بانکی برای جذب بیشتر منابع، تصریح کرد: همکاران باید با بهرهگیری از ابزارهای مختلف ارتباطی و درک درست از بازارهای هدف، زمینه افزایش سهم از بازارهای مالی را برای بانک فراهم کرده و در بهبود هرچه بیشتر جایگاه رقابتی بانک کوشا باشند.
سلمانی آرانی یادآور شد: توسعه خدمات الکتـرونیک و دیجیتال، نیاز امروز بانک سینا است و این بانک در نظر دارد با سرمایهگذاری مناسب در حوزه فناوری اطلاعات زمینه بهرهمندی بیشتر مشتریان از خدمات بانکی را فراهم آورد.
نائب رئیس هیئتمدیره بانک سینا با اشاره به لزوم اصل جانشین پروری در بانک گفت: تمامی مدیران و رؤسای بانک همواره باید دانش و اطلاعات خود را به همکاران انتقال داده و در بحث جانشین پروری کوشا باشند.
سلمانی آرانی، وفادارسازی مشتریان را کم هزینهتر از جذب مشتری جدید دانست و گفت: وفادارسازی مشتریان قدیمی برای بانک، به مراتب هزینه کمتری نسبت به جذب مشتریان جدید دارد؛ که این امر تأثیر بسزایی در جذب منابع و افزایش فروش محصولات بانک دارد.