بانک ملت با هدف تحول دیجیتال طی بازه زمانی ۱۴۰۱ تا  ۱۴۰۴ محصولاتی را عرضه کرده یا به زودی عرضه می‌کند که بتواند تمامی خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری عرضه کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبارپول، منظومه مشتری‌مداری بانک ملت، با شعار “با منظومه کاملی از خدمات نیاز به حضور در شعبه نیست” تلاش می‌کند تمام مشتریان خود را بی‌نیاز از حضور در شعب بانکی کند.

در این سیستم خدمت رسانی جامع، خدماتی چون، پیشخوان الکترونیک، همراه بانک، فرا بانک، مگا بانک، بانکداری ویدئویی، بانکداری اینترنتی و همراه بانک قرار دارد که انتظار می‌رود تا پایان سال ۱۴۰۴ به این محصولات افزوده شود.

بر همین اساس، مخاطبان بانک ملت با منظومه مشتر‌ی‌مداری می‌توانند در هر زمان و مکان، خدمات بانک مورد نظر خود را به سرعت دریافت کنند.

پیشخوان الکترونیک بانک ملت

این خدمت صفحه‌ای از خدمات کامل بانکی است که از طریق وبسایت بانک ملت به سادگی در دسترس مشتریان قرار گرفته است. در این صفحه مشتریان می‌توانند علاوه بر افتتاح حساب و ضمانت تسهیلات با در اختیار داشتن تمامی کارت‌های عضو شتاب اقدام به انجام تراکنش‌هایی از قبیل خرید شارژ سیم کارت اعتباری، خرید اینترنتی هدیه کارت، پرداخت الکترونیکی قبوض، پرداخت اقساط لیزینگ کنند. همچنین مشتریان می‌توانند از طریف این صفحه به آدرس https://pishkhan.bankmellat.ir/pishkhan/start، خدماتی چون ضمانت تسهیلات، خدمات مرتبط با استعلام اعتبار اسنادی، فروش سهام عدالت، استعلام تمکن مالی، درخواست تسهیلات، دریافت ملت کارت و سفته الکترونیک را به سهولت دریافت کنند. همچنین مشتریان می‌توانند با ثبت نام در این سامانه گزارش تراکنش‌های خود را دریافت کرده و به صورت غیرحضوری نوبت خود را برای خدمات بانکی حضوری بگیرند.

همراه بانک ملت

همراه بانک ملت یکی دیگر از خدمات منظومه مشتری‌مداری بانک ملت است. امکان انتقال وجه امن، دریافت شماره شبا، پرداخت قبض، فعال‌سازی رمز پویا و ده‌ها قابلیت آنلاین دیگر را در کمترین زمان در اختیارتان می‌گذارد. همراه بانک ملت به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون مراجعه به شعب بانک یا خودپردازها و تنها با استفاده از تلفن همراه خود، به مجموعه‌ای از خدمات بانکی دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن با هدف ارائه تجربه بانکی سریع، امن و کارآمد، به یک اپلیکیشن مهم و ضروری برای کاربران این بانک تبدیل شده است.

در همراه بانک ملت، امکان دریافت سرویس‌های پیچک از جمله ثبت صدور چک، ثبت دریافت چک، ثبت انتقال چک و گزارش‌های مرتبط، امکان ورود به سامانه با ابزار احراز هویت بیومتریک ( اثرانگشت، تشخیص چهره، اسکن چشم)، امکان انجام انواع تراکنش‌ها با استفاده از شماره کارت یا حساب، فراخوان سرویس صوتی جهت خدمات پرکاربرد از قبیل حواله ملت، پایا، کارت به کارت، شارژ و پرداخت قبض(سیستم عامل Android)، اطلاع رسانی به ذینفع گیرنده حواله از طریق ارسال پیامک یا اشتراک‌گذاری رسیده و …

برای دانلود همراه بانک ملت “اینجا” کلیک کنید.

فرابانک ملت

سامانه هوشمند فرابانک ملت این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که ضمن مشاهده نتایج استعلام‌های دریافتی، در صورت احراز شرایط درخواست، تسهیلات مورد نظر را به صورت غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند. در حال‌حاضر در زیرساخت سامانه فرابانک عملیات ثبت درخواست تسهیلات، بارگذاری مدارک مورد نیاز و انجام استعلام‌های مربوطه به صورت غیرحضوری انجام می‌پذیرد. پس از اصالت‌سنجی مدارک و مستندات ارسالی و تایید نهایی درخواست در واحد فرابانک، اعطای تسهیلات به دو شیوه حضوری (با یک‌بار مراجعه به شعبه عامل جهت احراز هویت و امضا قرارداد) و یا غیرحضوری (احراز هویت و امضا قرارداد با استفاده از امضای دیجیتال) انجام می‌شود.

انواع تسهیلات سامانه هوشمند فرابانک ملت عبارتند از تسهیلات بدون ضامن (بهان) ویژه مشتریان با رتبه اعتباری A و B ، تسهیلات با معرفی ضامن برای مشتریان دارای رتبه‌های اعتباری A ،B ، C و فاقد رتبه، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جهت معرفی شدگان سایت بانک مرکزی، تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری جهت معرفی شدگان سایت بانک مرکزی و تسهیلات جهت مشتریان سازمانی.

برای کسب اطلاعات بیشتر “اینجا” کلیک کنید.

بانکداری ویدیویی بانک ملت

درادامه خدمات منظومه مشتری‌مداری بانک ملت، می توان به بانکداری ویدیویی که خدمت منحصر به فردی است اشاره کرد. بانکداری ویدیویی که برای نخستین بار از سوی بانک ملت و در بستر سامانه مگابانک در سال ۱۴۰۳ ارائه شده، در دسترس تمامی مشتریان قرار گرفت. این خدمت با تکیه بر فناوری ارتباط ویدیویی زنده، بستری امن را برای ارائه انواع خدمات بانکی فراهم می‌کند. در حقیقت بانکداری ویدیویی خدمتی مجازی با حفظ ارتباطات انسانی است که برای اولین بار در نظام بانکی به این شکل ارائه شده است. مشتری می‌تواند در هر نقطه جغرافیایی بدون حضور در شعبه، پس از ثبت درخواست در سامانه مگابانک، با بانکدار ارتباط تصویری برقرار کرده و پس از احراز هویت، خدمات بانکی قابل ارائه را دریافت کند. مشتریان بانک ملت پس از طی کردن فرآیند احراز هویت، می‌تواند با کارشناس مربوطه تماس تصویری برقرار کرده و خدمت بانکی مورد نظر خود را در حین گفتگوی زنده با بانکدار و گرفتن اطلاعات لازم، انجام دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر “اینجا” کلیک کنید.

بانکداری اینترنتی بانک ملت

بانکداری اینترنتی بانک ملت شامل سه بخش اشخاص حقیقی، صاحبان کسب و کار و اشخاص حقوقی می‌شود. سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت برای اشخاص حقیقی منطبق  با استانداردهای روز دنیا به مشتریان عرضه شده و به آنها اطمینان خاطر می دهد تا در محیطی امن کارهای بانکی خود را بدون صرف زمان و هزینه مالی با آرامش و آسانی به انجام برسانند.

بانک ملت همچنین در مسیر ارائه خدمات بانکداری اینترنتی به صاحبان کسب و کار، شرایطی را فراهم کرده است تا این دسته افراد بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. در این خدمت، امکان تفویض انجام امور بانکی در حیطه تعریف شده به سایرین از طریق تعریف کاربران مختلف با نقش ها و اختیارات موردنظر کاربر اصلی(صاحب/صاحبان حساب) و اخذ کدکاربری و رمز جداگانه جهت هر کاربر وجود دارد. چنانچه صاحب کسب و کار و دارنده یکی از حسابهای حقیقی انفرادی و یا اشتراکی الکترونیک ملت (جام ، قرض الحسنه پس انداز الکترونیک و کوتاه مدت الکترونیک) هستید، می توانید با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب و ارائه مدارک لازم نسبت به فعال سازی این خدمت اقدام و شناسه مشتری و کلمه عبور خود را دریافت کنند.

در سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی بانک ملت، نقش ها مطابق نیاز سازمان و توسط کاربر ارشد در سیستم تعریف می شود و مطابق با شرح وظایف  ، مجوز فعالیت  ، به نقش موردنظر تخصیص می یاید .به عنوان مثال تعریف نقش حسابدار یا مدیر مالی و ….

مگا بانک ملت

یکی از خدماتی که در منظومه مشتری‌مداری بانک ملت ارائه شده است، مگابانک یک اپلیکیشن بانکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است که توسط بانک ملت ارائه شده و به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از آن همزمان از سرویس‌های بانکی و پیام رسان استفاده کنند. این اپلیکیشن با ارائه خدمات کاربردی   جدید و همچنین طراحی به روز در دسترس عموم مشتریان قرار دارد. در سامانه مگابانک، سرویس‌های اولیه پیام‌رسانی شامل گفتگوی دو نفره، گفتگوی گروهی و مدیریت گروه، سرویس ارسال اعلان، سرویس مدیریت مخاطبین، سرویس مدیریت کاربران، سرویس اشتراک فایل، سرویس مدیریت پیام‌های آفلاین و … در دسترس مشتریان قرار دارد. علاوه بر خدمات رایج در نسخه جدید مگا بانک، فروش ارز مسافرتی، فرآیند جدید در فعال‌سازی اثر انگشت با استفاده ازeKYC ، راهنمای درون‌برنامه، عدم نمایش صفحه کلید به هنگام ثبت نام در سامانه، بهبود فرآیند ثبت صدور چک‌های طرح جدید و امکان استفاده از آیکون«+» در آرشیو لاگ تماس‌ها ارائه یا بروز رسانی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر “اینجا” کلیک کنید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=247526
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی/ گشت و گذاری کوتاه در منظومه مشتری‌مداری بانک ملت
اختصاصی/ گشت و گذاری کوتاه در منظومه مشتری‌مداری بانک ملت
اختصاصی/ گشت و گذاری کوتاه در منظومه مشتری‌مداری بانک ملت
اختصاصی/ گشت و گذاری کوتاه در منظومه مشتری‌مداری بانک ملت
اختصاصی/ گشت و گذاری کوتاه در منظومه مشتری‌مداری بانک ملت
اختصاصی/ گشت و گذاری کوتاه در منظومه مشتری‌مداری بانک ملت