کد خبر: 247066
پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 17:03
مدیر عامل بیمه البرز در سفر به استان اردبیل و دیدار با کارکنان و نمایندگان این شعبه با تاکید بر لزوم جذب پرتفوی با کیفیت و مدیریت ریسک مناسب گفت: برای عملکرد مناسب باید متفاوت عمل کرد و این تفاوت در گرو تلاش هدفمند و افزایش آگاهی و دانش تخصصی است که در همین راستا در بیمه البرز، همه جانبه برنامه ریزی و اقدام شد و اولین گام، فراهم سازی زیرساخت ها و محصول و همچنین توانمندسازی شبکه فروش بود.
به گزارش اخبارپول، موسی رضایی با اشاره به نقش مهم شبکه فروش در صنعت بیمه گفت: نمایندگان بر فروش بیمه های خُرد و زندگی به ویژه بیمه های زندگی پروژه محور بیمه البرز به عنوان یک محصول نوآورانه در صنعت بیمه متمرکز شوند که این راهبرد، ماندگاری شرکتهای بیمهای و در عین حال تحقق شعار سال یعنی رشد تولید با مشارکت مردم را تضمین خواهد کرد.
وی گفت: سال گذشته شعبه اردبیل رشد ۱۲۱ درصدی داشته اما عملکرد شش ماه ابتدایی سال جاری حکایت از لزوم تلاش بیشتر همکاران این شعبه دارد که باید به تناسب زیرساخت ها و ظرفیتهای استان، برنامهریزیهای بهتری برای توسعه فروش انجام پذیرد.
عزیزی قائم مقام مدیرعامل نیز در ادامه جذب پرتفوی ۲۰ هزار میلیارد تومانی شرکت در سال گذشته را بی نظیر دانست و گفت: به مدد همراهی شبکه فروش بیمه البرز، سهم بیمه های زندگی از ۲ درصد به ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد که دستاوردی بی نظیر محسوب می شود.وی حمایت شعب از نمایندگان را امری ضروری دانست و گفت: ۸۰ درصد پرتفوی کشور را در صنعت بیمه، نمایندگان جذب میکنند و این نشان میدهد که نمایندگان بازوهای توانمند شرکتهای بیمهای هستند.عزیزی با اعلام اینکه از سال آینده باید یک تراز ۳۰ درصدی در ترکیب بیمههای زندگی ایجاد شود افزود: بیمههای زندگی، هم برای شرکتهای بیمهای و هم نمایندگان توجیه اقتصادی دارد.
نادری عضو هیات مدیره نیز که در این جلسه حضور داشت بر لزوم تغییر نگاه سنتی شبکه فروش و بهره گیری از تکنولوژی های نوین تاکید کرد و گفت: حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی زمینهای ایجاد کرده که شبکه فروش می تواند با استفاده از آن، رشد فروش را شاهد باشد و در همین راستا بیمه البرز نیز با فراهم کردن زیرساختهای لازم پیشرو بوده است. در این سفر علاوه بر اعضای هیات مدیره، مدیر دفتر مدیرعامل نیز، موسی رضائی را همراهی کرد.