در راستای تعاملات تبیینی مدیران با مشتریان، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان در بازه زمانی ۲۰ لغایت ۲۷ شهریور ماه سال جاری در بانک سپه اجرا می‌شود.

به گزارش اخبارپول، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با  مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفن های مشتریان معزز بانک صورت می گیرد.

بر‌اساس برنامه زمانی تدوین شده  در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه  از ساعت ۸ الی ۱۰ ، ۲۱ شهریور‌ماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال ، ۲۴ شهریور معاون بازرسی و ۲۷ شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیئت عامل بانک از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲  با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.

لازم به ذکر است مشتریان بانک می توانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن ۱۵۵۷ داخلی یک) ، سامانه پیامکی با سرشماره ۶۷۱۵۵۷ وپست الکترونیک ۱۵۵۷@banksepah.ir برای رزرو نوبت جهت گفتگو اقدام کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=246746
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان
اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان
اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان
اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان
اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان
اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان