مدیر کل بازاریابی بیمه ایران گفت: پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی را در جهت توسعه بازار افزایش خواهیم داد.

به گزارش اخبارپول، بهرام دارایی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه گفت: در کشورهای توسعه یافته بیمه یک نیاز اولیه است و این در حالی است که در کشور ما  برای مردم یک نیاز ضروری محسوب نمی شود و به همین دلیل ضریب نفوذ بیمه در ایران با دیگر کشورهای توسعه یافته تفاوت معنا داری دارد.

وی اظهار داشت: برای تحقق بودجه طلایی همراه بخش های فنی هستیم و در این زمینه کمیته های را فعال کردیم.

دارایی با اشاره به این که بخش مهمی از بازاریابی به توانمندی های شخصی بر می گردد، اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد تخصصی و‌ نوین برای شبکه نمایندگی، در  جهت توانمند سازی، افزایش درآمد و رقابت پذیری آنان موثر است.

مدیر کل بازاریابی بیمه ایران با اذعان به این که شبکه نمایندگی باید به توسعه فروش دیگر محصولات بیمه ای نیز اقدام کند، بیان داشت: برای ارتقا سطح دانش و انگیزه نمایندگان، سعی داریم از الگوهای موفق داخلی در جهت انتقال تجربیات  و هم افزایی بهره بگیریم.

وی با اشاره به این که اداره بازاریابی نوپا می باشد، گفت: بر اساس سیاست های تبیینی در جهت حفظ سهم بازار و گسترش آن ، برنامه های را مدون اجرا خواهیم کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=246421
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه ایران پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی را افزایش می‌‎دهد
بیمه ایران پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی را افزایش می‌‎دهد
بیمه ایران پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی را افزایش می‌‎دهد
بیمه ایران پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی را افزایش می‌‎دهد
بیمه ایران پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی را افزایش می‌‎دهد
بیمه ایران پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی را افزایش می‌‎دهد