مدیرعامل بیمه رازی از تغییر فرآیندهای جشنواره‌های بیمه رازی و همراهی با بیمه‌گزاران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش اخبارپول، در اولین جلسه هم اندیشی مدیران ستادی و شعب بیمه رازی که در مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد، علیرضا حجتی با اشاره به اجرای طرح‌های بانک- بیمه بیمه رازی در حوزه بیمه‌های عمر (همای رازی) گفت: در سال جاری فرآیند برگزاری جشنواره‌های فروش بیمه رازی با محوریت شبکه فروش و شعبه بازطراحی خواهد شد.

مدیرعامل بیمه رازی افزود: در فرآیندهای بیمه‌گری بیمه رازی کیفیت و کمیت در کنار یکدیگر مورد توجه قرار خواهد گرفت و این در کنار آن جلب رضایت بیمه گزاران و شرکت‌های همکار همچون مراکز درمانی طرف قرارداد بسیار مهم و در ارجحیت امور قرار دارد.

او یادآور شد: در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه خدمات برخط و به‌روز فرآیند اجرای امور برخی واحدها همچون مرکز ارتباط ۲۴ ساعته شرکت بیمه رازی تغییر خواهد کرد و از سوی دیگر مدیریت بیمه‌گزاران شرکتی شرکت بیمه رازی با برنامه و اهداف به‌روز در کنار دیگر واحدها به ارائه خدمات به مشتریان و بیمه‌گزاران می‌پردازد.

حجتی وصول مطالبات را یکی از مهم‌ترین وظایف در شرکت دانست و خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته وصول مطالبات روند مناسبی را طی کرده و این موضوع تاثیر قابل توجهی بر ارائه خدمات مناسب به بیمه‌گزاران و مشتریان دارد.

براساس این گزارش، در این جلسه مسعود محمدی به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری، اسد اسدی به عنوان سرپرست معاونت اجرایی، سعادت فراقی به عنوان سرپرست معاونت فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت، شهریار نصر ملک به عنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات، پیمان قربانی به عنوان سرپرست مدیریت بیمه‌گزاران شرکتی، جلال علیپور به عنوان سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی و علی زالی به عنوان سرپرست مدیریت شعبه بیهقی معرفی شدند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=246204
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازطراحی فرآیند برگزاری جشنواره‌های فروش بیمه رازی
بازطراحی فرآیند برگزاری جشنواره‌های فروش بیمه رازی
بازطراحی فرآیند برگزاری جشنواره‌های فروش بیمه رازی
بازطراحی فرآیند برگزاری جشنواره‌های فروش بیمه رازی
بازطراحی فرآیند برگزاری جشنواره‌های فروش بیمه رازی
بازطراحی فرآیند برگزاری جشنواره‌های فروش بیمه رازی