دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفت: شرکت های بیمه‌ای در صورتی می توانند موفق عمل کنند که مشتری مداری خود را به اوج برسانند، موفقیت بیمه ها در ارائه خدمات به مردم است.

به گزارش اخبارپول، محسن پورکیایی در آیین افتتاح ساختمان مرکزی بیمه تعاون در آذربایجان شرقی با بیان اینکه کار بیمه یکی از سخت ترین کار ها است و هر موقع مردم به مشکلی برخورند باید شرکت های بیمه ای به کمک مردم بیایند، گفت: شرکت های بیمه ای در صورتی می توانند موفق عمل کنند که مشتری مداری خود را به اوج برسانند، موفقیت بیمه ها در ارائه خدمات به مردم است.

پورکیایی به شرکت های بیمه ای توصیه کرد: سعی کنید به موقع خسارت های مردم را پرداخت کنید و اولویت جلب رضایت مشتری باشد.

وی اضافه کرد: شرکت های بیمه چهار رکن اساسی دارند که از سهامداران، کارکنان، مشتریان و بخش فروش تشکیل می شود.

دبیرکل سندیکای صنعت بیمه ادامه داد: اگر بخواهیم صنعت بیمه را ماندگار کنیم باید از سرمایه های انسانی محافظت کنیم، و اگر بخواهیم یک شرکت بیمه ای موفق باشیم باید در حوزه ارائه خدمات به مشتریان موفق باشیم.

گفتنی است رئیس کل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران به دعوت مدیر عامل بیمه تعاون جهت افتتاح ساختمان مرکزی بیمه تعاون در آذربایجان شرقی، در تبریز حضور یافتند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=241349
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پرداخت به موقع خسارت‌های مشتریان، اولویت شرکت‌های بیمه‌ای باشد
پرداخت به موقع خسارت‌های مشتریان، اولویت شرکت‌های بیمه‌ای باشد
پرداخت به موقع خسارت‌های مشتریان، اولویت شرکت‌های بیمه‌ای باشد
پرداخت به موقع خسارت‌های مشتریان، اولویت شرکت‌های بیمه‌ای باشد
پرداخت به موقع خسارت‌های مشتریان، اولویت شرکت‌های بیمه‌ای باشد
پرداخت به موقع خسارت‌های مشتریان، اولویت شرکت‌های بیمه‌ای باشد