مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی دغدغه ها و مشکلات مشتریان خواهد بود.

به گزارش اخبارپول، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و ارزیابی نحوه عملکرد بخش های مختلف بانک در ارائه خدمات به مشتریان، امروز ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۰.۳۰ صبح در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور می یابد و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور به صورت تلفنی گفت و گو خواهد کرد.

علاقمندان می توانند با شماره گیری تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ کلید ۳ با مدیرعامل بانک بی واسطه گفت و گو کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=239771
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

حضور مدیرعامل بانک ملی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی
حضور مدیرعامل بانک ملی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی
حضور مدیرعامل بانک ملی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی
حضور مدیرعامل بانک ملی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی
حضور مدیرعامل بانک ملی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی
حضور مدیرعامل بانک ملی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی