بام سازمانی بانک ملی ایران با ارائه انواع خدمات و سرویس ها، امکانات ویژه ای را به مشتریان سازمانی خود اختصاص می دهد.

به گزارش اخبارپول، یکپارچه سازی خدمات تنخواه کارت و ارائه واریز دسته ای اعم از ملی به ملی، ساتنا و پایا از درگاه بام سازمانی این بانک امکان پذیر است.

با توجه به اهمیت ویژه سازمان ها و مشتریان بزرگ برای بانک ملی ایران که عموماً به صورت چند شرکتی و هولدینگ مدیریت می شوند و نیاز به خدمات و سرویس های خاص بانکداری جهت کنترل و مدیریت یکپارچه منابع و مصارف مالی و امور بانکی خود دارند، این بانک با طراحی و ارائه بسترها و سرویس های خاص نرم افزاری در بام سازمانی خدمات متنوع و مختلفی را در اختیار این گروه از مشتریان قرار می دهد.

بام سازمانی بانک ملی ایران به عنوان پل ارتباطی سازمان و این بانک، خدماتی نظیر امکان تعریف حساب های سازمان، قوانین دسترسی برای تراکنش های سازمان، تهیه گزارش های خاص بر اساس مشتری، ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، صورتحساب تلفیقی، صورت حساب تحلیلی ، خدمات قبوض، خدمات تسهیلات، خدمات انتقال پول شامل تکی و دسته ای ، خدمات تنخواه کارت های دولتی را فراهم کرده است.

با استفاده از خدمات مذکور سازمان ها و شرکت های بزرگ به راحتی و در اسرع وقت و بصورت غیرحضوری قادر به انجام امور مالی و بانکی خود خواهند بود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=239462
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارائه امکانات جدید در سامانه بام سازمانی
ارائه امکانات جدید در سامانه بام سازمانی
ارائه امکانات جدید در سامانه بام سازمانی
ارائه امکانات جدید در سامانه بام سازمانی
ارائه امکانات جدید در سامانه بام سازمانی
ارائه امکانات جدید در سامانه بام سازمانی