امنیتی

مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با استفاده از “اینترنت بانک” اقتصادنوین، در تمام ساعات شبانه روز و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب از خدمات متنوع این بانک استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، مشتریان این بانک می‌توانند با استفاده از اینترنت بانک اقتصادنوین اطلاعات مربوط به حساب‌های خود را به صورت لحظه‌ای در اختیار داشته باشند ضمن اینکه از طریق این خدمت امکان کنترل و مدیریت حساب مشتریان امکان‌پذیر است.

کاربران اینترنت بانک اقتصادنوین با استفاده از این سیستم به خدمات متنوع بانکی از جمله دریافت موجودی حساب‌، صورت‌حساب عملکرد حساب‌ها، انتقال وجه از حساب خود به حساب دیگر در بانک اقتصادنوین، انتقال وجه از حساب خود به حساب دیگری در شبکه‌ی بانکی از طریق ساتنا و پایا، افتتاح سپرده (کوتاه‌مدت، بلندمدت و …)، تهیه گزارش و مشاهده تسهیلات، مدیریت چک، دستور مستمر پرداخت مبلغ مشخص در سررسیدهای معین و پرداخت اقساط بانک اقتصادنوین از جمله خدمات بانکی است که از طریق اینترنت بانک اقتصادنوین به مشتریان ارایه می‌شود.
علاوه بر این کاربران اینترنت بانک اقتصادنوین در حوزه کارت نیز می‌توانند از طریق اینترنت بانک خدمات متنوعی دریافت کنند که انتقال وجه از کارت به کارت، انسداد کارت، پرداخت بدهی کارت اعتباری بانک اقتصادنوین، صورت‌حساب کارت اعتباری، خدمات ارزش افزوده همانند پرداخت قبوض (تلفن ثابت، تلفن همراه، آب، برق)، شارژ سیم کارت‌های اعتباری و پرداخت اقساط لیزینگ با شناسه قبض و پرداخت از آن جمله است.
مشتریان بانک اقتصادنوین در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه شعب این بانک نسبت به دریافت رمز اینترنت بانک اقتصادنوین اقدام کنند ضمن اینکه در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر تلفن ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ مرکز ارتباط نوین به صورت ۲۴ ساعته پاسخگویی سوالات هموطنان عزیز است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=239
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تشریح خدمات متنوع اینترنت‌بانک اقتصادنوین
تشریح خدمات متنوع اینترنت‌بانک اقتصادنوین
تشریح خدمات متنوع اینترنت‌بانک اقتصادنوین
تشریح خدمات متنوع اینترنت‌بانک اقتصادنوین