تنوع خدمات پلیس در حوزه های مختلف با مفاهیم زیرساختی فن آوری اطلاعات و ارتباطات گره خورده است.

به گزارش اخبارپول، سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اظهار خرسندی از حضور در جمع متولیان و سیاستگذاران صنعت بیمه به اهمیت صیانت از سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: تعامل با ذینفعان و بهره گیری از ابزار فناوری دو روش اساسی برای تسهیل ارائه خدمات به مردم است.

حسینی از سامانه «کروکی آنلاین» به عنوان مهم ترین نقطه اشتراک پلیس و صنعت بیمه یاد کرد و گفت: تعامل دوجانبه پلیس و صنعت بیمه تاکنون برکات بسیاری را به دنبال داشته که می توان از اعتمادسازی و رشد چشمگیر ضریب رضایتمندی مردم به عنوان شاخص ترین آن ها نام برد.

وی یکی از مولفه های محاسبه نرخ حق بیمه شخص ثالث را اصلاح رفتارهای رانندگی دانست و تصریح کرد: با در پیش گرفتن روش های تشویقی و راه اندازی کمیته ها و کارگروه های مشترک پلیس و صنعت بیمه، مشکلات پیش روی مردم برطرف خواهد شد.

گفتنی است در این نشست، علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی نیز با قدردانی از حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و هیات همراه ابراز امیدواری کرد تا با توجه به نقاط اشتراک و فرایندهای مشترک دو مجموعه بیمه و پلیس، فضای ارتباطی تقویت شود.

شایان ذکر است در این دیدار علاوه بر اعضای هیات عامل و تنی چند از مدیران بیمه مرکزی، رئیس فاوای فراجا، رئیس عملیات راهور و همچنین رئیس فاوای راهور نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=238722
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تعامل پلیس و صنعت بیمه به تقویت سرمایه اجتماعی کشور منتهی خواهد شد
تعامل پلیس و صنعت بیمه به تقویت سرمایه اجتماعی کشور منتهی خواهد شد
تعامل پلیس و صنعت بیمه به تقویت سرمایه اجتماعی کشور منتهی خواهد شد
تعامل پلیس و صنعت بیمه به تقویت سرمایه اجتماعی کشور منتهی خواهد شد
تعامل پلیس و صنعت بیمه به تقویت سرمایه اجتماعی کشور منتهی خواهد شد
تعامل پلیس و صنعت بیمه به تقویت سرمایه اجتماعی کشور منتهی خواهد شد