بانک آینده در راستای وظایف ذاتی و هم‌سو با ارائه خدمات مطلوب بانکداری با رویکرد اصلاح ساختار، چابک‌سازی بانک، تأمین زیرساخت‌های لازم، کیفی‌سازی خدمات، تسهیل و سرعت‌بخشی در فرآیند خدمات‌رسانی، تنوع‌سازی سبد محصول و خدمات، همواره سعی بر آن داشته است تا بهترین و متمایزترین خدمات را در نظام بانکی کشور ارائه کند.

به گزارش اخبارپول، در حال حاضر بانک آینده بیش از ۶ میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد ۱۱ درصدی دارد.

هم‌چنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبان‌ماه بیش از ۲۲ هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از ۲۴ هزار و۸۰۰ مشتری افزایش یافته است که نشان‌دهنده رشد ۱۳ درصدی است.

گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایت‌مندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=236744
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش ۱۱ درصدی مشتریان بانک آینده
افزایش ۱۱ درصدی مشتریان بانک آینده
افزایش ۱۱ درصدی مشتریان بانک آینده
افزایش ۱۱ درصدی مشتریان بانک آینده
افزایش ۱۱ درصدی مشتریان بانک آینده
افزایش ۱۱ درصدی مشتریان بانک آینده