مدیرعامل شرکت بیمه میهن در نشست هم اندیشی مدیران شعب سراسر کشور بیمه میهن در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی اعلام کرد: سود و زیان اصلی شرکت را در صورت های مالی دنبال نمی‌کنیم و در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتماد سازی بین مشریان حرکت کنیم.

به گزارش اخبارپول، سیدهادی شیخ‌الاسلامی با برشمردن چالش‌های اساسی صنعت بیمه افزود: عدم انطباق قوانین صنعت بیمه با شرایط و اقتضائات حال حاضر کشور و صنعت، عدم بکارگیری فناوری‌اطلاعات و فناوری‌های نوین ارتباطی در صنعت بیمه، عدم ارتباط مراکز و بازارهای مالی و صنعت بیمه، عدم طراحی محصولات بر اساس نیاز مشتریان و استفاده از همان محصولات قدیمی، نیروی انسانی و همچنین بسته بودن دایره انتخاب مدیران از مهمترین چالش های صنعت بیمه است و اگر برای آن‌ها چاره ای اندیشیده نشود عقب ماندگی و بحران ها هر روز بیشتر نمایان خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم حکمرانی یکپارچه در صنعت بیمه گفت: یکی از علل اصلی پایین بودن ضریب نفوذ بیمه جزیره ای عمل کردن صنعت بیمه است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=236610
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مدیرعامل بیمه میهن: باید به‌سمت اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم
مدیرعامل بیمه میهن: باید به‌سمت اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم
مدیرعامل بیمه میهن: باید به‌سمت اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم
مدیرعامل بیمه میهن: باید به‌سمت اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم
مدیرعامل بیمه میهن: باید به‌سمت اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم
مدیرعامل بیمه میهن: باید به‌سمت اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم