به مناسبت ۱۳ آذر (روز بیمه) طی مراسمی با هدف هوشمند سازی و کسب و کار داده ازطراحی جدید وب سایت بیمه اتکایی ایرانیان و پرتال داخلی و درگاه جدید پیشنهاد اتکایی و داشبورد مدیریت رونمایی شد.

به گزارش اخبارپول، در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات فناوری اطلاعات و امنیت بیشتر سایت شرکت بیمه اتکایی ایرانیان ، مراسم رونمایی از پورتال داخلی جدید و وبسایت جدید این شرکت و همچنین درگاه پیشنهاد اتکایی و داشبورد مدیریت به مناسبت روز بیمه و با حضور هیأت مدیره و مدیران اجرایی شرکت برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مدیریت فاوا با ارائۀ توضیحاتی در زمینۀ روند آماده سازی از محصولات جدید خود رونمایی کرد و نسخه حرفه ای پورتال داخلی همکاران را ، با امکانات متنوع از جمله : اتوماسیون اداری، لینک اخبار ، آئین نامه ها و دستورالعمل ها، حضور و غیاب ، پست الکترونیک ، بیمه من ، آموزش ، امکانات رفاهی و سایر لینک های مرتبط با فعالیت داخلی جهت تسهیل امور داخلی شرکت به نمایش در آورده توضیحاتی درمورد لینک های موجود بیان نمود.

وی همچنین در رونمایی از طراحی اولیۀ وب سایت جدید این شرکت اظهار داشت: وب سایت جدید بر مبنای تکنولوژی دات نت ۸ (.Net8) با رابط کاربری مدرن و پیشرفته ، با تکنولوژی ری اکت (React) و قابلیتهای جدید در فاز دوم ، در دسترس عموم ذینفعان قرار می گیرد.

در ادامه از نسخه اولیه سامانه درگاه اتکایی ایرانیان رونمایی شد تا شرکت‌های بیمه واگذارنده بتوانند پیشنهادات اتکایی خود را با سهولت و از کانالی یکپارچه برای مذاکرات و توافقات آتی برای شرکت بیمه اتکایی ایرانیان ارسال نماید. سپس نظر به اهمیت اتخاذ تصمیمات مبتنی بر دیتا بمنظور حرکت در مسیر داده ‌محوری، اولین نسخه از داشبوردهای طراحی شده براساس شاخص‌های اصلی صنعت بیمه توسط رئیس اداره هوشمند سازی کسب و کار و تحلیل داده ارائه گردید،

غفاری در حاشیه جلسه با تشریح داشبورد مذکور و لزوم بهره برداری از آن گفت: به طور کلی نقش BI بهبود عملکردهای کسب‌ وکاری سازمان از طریق استفاده از دیتای مرتبط است. سازمان‌هایی که به طور موثر از ابزارها و تکنیک‌های تحلیل داده استفاده می‌کنند، می‌توانند داده‌های جمع‌آوری شده خود را به بینش‌های ارزشمندی در مورد فرآیندها و استراتژی‌های کسب‌وکار خود تبدیل کنند. سپس می‌توان از چنین بینشی برای تصمیم‌گیری بهتر در زمینه کسب‌وکار استفاده کرد که باعث افزایش بهره‌وری و درآمد و منجر به تسریع رشد کسب و کار و سود بیشتر می‌گردد. بدون تحلیل و مصور سازی دیتا، سازمان‌ها نمی‌توانند به راحتی از تصمیم‌گیری مبتنی بر دیتا استفاده کنند و همین موضوع باعث می‌شود مدیران و کارشناسان تصمیمات خود را بر اساس عوامل دیگری مانند دانش و تجربیات قبلی، شهود و حس ششم اتخاذ نمایند . اگرچه ممکن است بصورت اتفاقی این روش‌ها منجربه تصمیمات خوبی شوند اما به دلیل کمبود تحلیل و دیتای زیربنایی می‌توانند مملو از خطا و مراحل اشتباه باشند و علت موفقیت یا شکست در تصمیمات برای مدیران سازمان شفاف و قابل تحلیل نخواهند بود.

پس از پایان گزارشات رونمایی از پورتال داخلی و سایت ، هیأت مدیره ضمن تشکر از دست اندر کاران این پروژه در مورد ساده سازی ، مستند سازی، استانداردسازیِ عناوین و عبارات ، و تنوع کار رهنمود هایی را ارائه دادند.

سپس سید محمد آسوده نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ضمن اعلام رضایت از اقدامات جدید اظهار کرد: من برای این کارها و اندیشه های نو و تلاش آقای کشاورز از ایشان تشکر می کنم. حرکت و اتفاقات خوبی شکل گرفته که می تواند در آینده موجب پیشرفت شرکت شود. وی سپس تأکید کرد : برنامه بسیار خوبی شروع شده است و انتظار دارم این حرکت تکرار شود و در بخش های دیگر از جمله سرمایه گذاری نیز ادامه یابد.

محمد رضا کشاورز مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان :آدمهایی موفق ترند که با هوش مصنوعی کار خود را مدیریت می کنند.

در پایان جلسه محمد رضا کشاورز مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان درآغاز از تلاش همکاران دست اندر کاردرایجاد تحول در پورتال داخلی و سایت شرکت قدردانی کرد.

وی سپس با توجه به تغییرات آغاز شده در حوزۀ امور تخصصی و فیزیکی شرکت (بهسازی ساختمان) خاطر نشان کرد : تغییر و تحول بطور طبیعی برای همگان سخت است اما رضایت همکاران از این تحولات و تغییرات بسیار باعث خرسندی است.

مدیرعامل بیمه اتکایی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه و اهمیت به تغییرات در فضای کسب و کار ، تأثیر و کاربرد تکنولوژی ، بهره برداری از هوش مصنوعی در پیش بینی ریسک تأکید کرد و در مورد توسعۀ حجم عملیات خاطر نشان کرد: ما باید برنامه توسعه ای را برای آینده ترسیم کنیم.

محمد رضا کشاورز با بیان اینکه تصمیم گیری ذهنی نتیجه بخش نخواهد بود یاد آور شد: تصمیم گیری بایستی بر اساس دیتا ( data) باشد سیستم اطلاعات کمک بسیاری به ما خواهد کرد و زمانی که گسترده شود به بازار بیمه اشراف بیشتری خواهیم داشت. رقابت شاخصۀ مهمی در صنعت بیمه است و پیگیری و رصد بازار رقابتی و مشتریان بسیار اهمیت دارد.

تاکنون ۶ شرکت بیمه در بخش قبولی اتکایی فعال بوده اند و الآن به یازده شرکت افزایش یافته اند. ۸ شرکت اتکایی نیز در این بخش فعالیت دارند که بیمه مرکزی و صندوق را می توان به آن اضافه کرد. IRS می تواند مزیت رقابتی ما را افزایش دهد و می توانیم با استفاده از این نرم افزار رشد پورتفوی بیشتری داشته باشیم.

وی در خاتمۀ سخنان خود با تآکید مجدد بر اطلاعات، اظهار داشت: ما می توانیم با استفاده از اطلاعات و گسترش آن شریک خوبی برای بیمه ها باشیم و با تکیه بر اطلاعات کسب شده از بیمه ها نیز به خودشان اطلاعات بدهیم. مازمانی می توانیم کار خود را ارزیابی کنیم که یک مترِ مقایسه ای داشته باشیم و مخلص کلام اینکه باید در سایۀ همکاری ماندگاری آبرومندی داشته باشیم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=235988
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رونمایی از محصول جدید بیمه اتکایی ایرانیان
رونمایی از محصول جدید بیمه اتکایی ایرانیان
رونمایی از محصول جدید بیمه اتکایی ایرانیان
رونمایی از محصول جدید بیمه اتکایی ایرانیان
رونمایی از محصول جدید بیمه اتکایی ایرانیان
رونمایی از محصول جدید بیمه اتکایی ایرانیان