رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در همایش ارزیابی عملکرد شعب شرکت که با حضور مدیران ارشد و روسای شعب برگزار شد، راهبردهای جدید بیمه تجارت‌نو را تبیین کردند.

به گزارش اخبارپول، غلامرضا زمردیان رئیس هیئت مدیره در این جلسه با تاکید بر این که نهاده‌های انسانی، بزرگترین ثروت یک سازمان و بنگاه اقتصادی هستند، گفت: دارایی‌های فیزیکی، نقش زیادی در خلق ثروت برای یک بنگاه ندارند و این نهاده‌های انسانی هستند که می‌توانند حتی یک بنگاه ورشکسته را نجات دهند.

وی با بیان این که همه کارکنان بیمه تجات‌نو، اعضای یک خانواده‌اند و باید برای پیشرفت شرکت حداکثر تلاش خود را به کار بگیرند، اظهار کرد: فروش شرکت باید ارتقا پیدا کند و راه آن هم رفتار درست و محترمانه با مشتری است، چرا که وجود ما به وجود مشتری وابسته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو همچنین روسای شعب را، سفیران شرکت در استان‌ها خواند و با تاکید بر این که عملکرد همه شعب با دقت توسط هیئت مدیره رصد می‌شود، گفت: همان طور که عملکردهای مثبت مورد قدردانی قرار خواهد گرفت، عملکردهای نامناسب نیز با اصلاح رویه مواجه خواهد شد.

در ادامه این جلسه، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، ترکیب جدید هیئت مدیره را اجتماع کاملی از دانش و تجربه در حوزه‌های بیمه‌داری، بانکداری، بازاریابی، منابع انسانی و مالی دانست وگفت: با همراهی همه کارکنان و اعضای شبکه فروش، بدون شک زیان انباشته شرکت کم اثر خواهد شد.

رضوانی گفت: به زودی پرتفوهای جدید و با کیفیتی وارد شرکت خواهد شد و با پرتفوهای زیان ده خداحافظی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر این که «نظم و سلامت کاری اساس کار ماست»، افزود: کمیته‌های حاکمیت شرکتی و سایر کمیته‌های اجرایی که مدت‌ها تشکیل نشده بود احیا شده و بخش قابل توجهی از مطالبات غیرجاری شرکت نیز در حال وصول است.

رضوانی «انجام عملیات بیمه‌گری سودآور» را مهمترین راهبرد شرکت خواند و با بیان این که بیمه تجارت‌نو به صورت هدفمند بر روی پرتفوهای سودآور تمرکز می‌کند، ادامه داد: با رویکرد نوآوری و اصلاح ترکیب پورتفوی شرکت پس از استقرار تیم جدید مدیریتی با صدور بیمه‌نامه جدید مهندسی در صنعت با وصول نقدی حق بیمه، ترکیب پرتفوی صدور در صورت‌های مالی شش ماهه نیز متوازن شد.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، ضمن تشکر از تلاش‌های خانواده بیمه تجارت‌نو و بابت اقدامات موثر طی استقرار تیم جدید؛رکن پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری نسبت به پرداخت خسارت بیمه‌گذاران، پرداخت سود سهامداران، پرداخت سهم بیمه‌گران اتکایی، پرداخت حقوق دولتی، تعامل موثر و پاسخگو با نهادهای نظارتی، فعال کردن ظرفیت حضوردر مناقصات مشارکت، در کنسرسیوم‌های بیمه‌ای، افزایش حدود اختیارات شعب، تسهیل صدور بیمه‌نامه و افزایش حضور در «اقیانوس آبی صنعت بیمه» را نیز از دیگر بخش‌های راهبرد جدید شرکت دانست و گفت: راهبری دیجیتالی امور مبنای فعالیت ماست، به گونه‌ای که حرکت ما به سمت استقرار سیستم‌های جامع یکپارچه خواهد بود تا سطح بلوغ دیجیتال در بیمه تجارت‌نو ارتقا یابد.

وی همچنین با رویکرد نوسازی استراتژیک کسب و کار بیمه تجارت‌نو، ایجاد مدیریت مستقل بانک – بیمه و نیز ارائه بسته تکافل را از دیگر برنامه‌های پیش روی شرکت خواند و افزود: با افزایش فروش بیمه‌های خرد، ریسک بیمه‌گری را کاهش می‌دهیم و ضمن توسعه همکاری با استارت آپ‌ها، یک شرکت ارزیابی خسارت نیز تاسیس خواهیم کرد تا با کاهش هزینه‌های نامطلوب اداری و غیرعملیاتی شرکت، چابک‌سازی و بهینه‌سازی منابع را مدنظرداشته باشیم.

در ادامه این جلسه، تعدادی از روسای شعب شرکت بیمه تجارت‌نو نیز به طرح مسائل و دغدغه‌های خود پرداخته و رهنمودهای لازم را از مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره دریافت کردند. در این همایش احکام انتصاب مدیران جدید شعب و نیز تقدیر از نمایندگان برتر هم انجام شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=233232
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

راهبردهای جدید بیمه تجارت‌نو تبیین شد
راهبردهای جدید بیمه تجارت‌نو تبیین شد
راهبردهای جدید بیمه تجارت‌نو تبیین شد
راهبردهای جدید بیمه تجارت‌نو تبیین شد
راهبردهای جدید بیمه تجارت‌نو تبیین شد
راهبردهای جدید بیمه تجارت‌نو تبیین شد