رییس هیات مدیره بیمه ایران در جمع همکاران شعبه مدرس و ستاد استان با بیان این مطلب اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا حداکثر رضایت مردم را بدست آوریم و پرداخت خسارت در حداقل زمان و کمترین مراجعه پرداخت شود.

به گزارش اخبارپول، حسن شریفی با بیان این که روند توسعه خدمات در بستر شبکه در تمامی بخش های دولت رو به گسترش می باشد، افزود: تلاش داریم تا پرداخت خسارت را کاملا برخط ارایه دهیم و مردم دیگر مراجعه حضوری نداشته باشند و این شاخص مهم ارزیابی مدیران است.

مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر این که گسترش شبکه خسارت غیر حضوری بر بستر شبکه مهمترین اقدام و اولویت بیمه ایران در کشور است، افزود: استعلام تمامی اسناد قضایی برخط صورت گیرد تا از خسارت ساختگی جلوگیری شود و سرعت در کار بیشتر شود و هم چنین حجم پرونده فیزیکی کاسته و خسارت دیدگان نیز در فرایند اداری تسهیل تری قرار بگیرند.

حسن شریفی با اذعان به این تمام تلاش خود را در جهت بحث رفاهی همکاران بکار گرفته ایم، اظهار کرد: بیمه ایران را باید چابک کنیم. در ادامه برنامه های بازدید مدیر عامل از استان خراسان رضوی خسارت آتش سوزی بزرگ استان با حضور بیمه گذار به وی پرداخت شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=232826
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

گسترش شبکه خسارت غیرحضوری مهمترین اولویت بیمه ایران
گسترش شبکه خسارت غیرحضوری مهمترین اولویت بیمه ایران
گسترش شبکه خسارت غیرحضوری مهمترین اولویت بیمه ایران
گسترش شبکه خسارت غیرحضوری مهمترین اولویت بیمه ایران
گسترش شبکه خسارت غیرحضوری مهمترین اولویت بیمه ایران
گسترش شبکه خسارت غیرحضوری مهمترین اولویت بیمه ایران