کد خبر: 232826
یکشنبه 30 مهر 1402 - 17:21
رییس هیات مدیره بیمه ایران در جمع همکاران شعبه مدرس و ستاد استان با بیان این مطلب اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا حداکثر رضایت مردم را بدست آوریم و پرداخت خسارت در حداقل زمان و کمترین مراجعه پرداخت شود.
به گزارش اخبارپول، حسن شریفی با بیان این که روند توسعه خدمات در بستر شبکه در تمامی بخش های دولت رو به گسترش می باشد، افزود: تلاش داریم تا پرداخت خسارت را کاملا برخط ارایه دهیم و مردم دیگر مراجعه حضوری نداشته باشند و این شاخص مهم ارزیابی مدیران است.
مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر این که گسترش شبکه خسارت غیر حضوری بر بستر شبکه مهمترین اقدام و اولویت بیمه ایران در کشور است، افزود: استعلام تمامی اسناد قضایی برخط صورت گیرد تا از خسارت ساختگی جلوگیری شود و سرعت در کار بیشتر شود و هم چنین حجم پرونده فیزیکی کاسته و خسارت دیدگان نیز در فرایند اداری تسهیل تری قرار بگیرند.
حسن شریفی با اذعان به این تمام تلاش خود را در جهت بحث رفاهی همکاران بکار گرفته ایم، اظهار کرد: بیمه ایران را باید چابک کنیم. در ادامه برنامه های بازدید مدیر عامل از استان خراسان رضوی خسارت آتش سوزی بزرگ استان با حضور بیمه گذار به وی پرداخت شد.