کد خبر: 228773
شنبه 4 شهریور 1402 - 10:29
مدیرعامل بیمه نوین بیان کرد: نمایندگان همکار و شریک استراتژیک شرکتهای بیمه هستند و باید در تمام مراحل و فرآیندهای تصمیم گیری و برنامه ریزی نقش داشته و سهم نمایندگان در پیشبرد اهداف شرکتها و صنعت بیمه در نظر گرفته شود.
به گزارش اخبارپول، حسین کریمخان زند؛ مدیر عامل شرکت بیمه نوین در دیدار با تعدادی از نمایندگان برتر سراسر کشور با ذکر این موضوع، با اشاره به بینش و شناخت شبکه فروش از بازار تأکید کرد: بدون اغراق واقع بینانهترین تحلیل شرکتهای بیمه از وضعیت بازار و ذائقه مشتریان از کانال شبکه فروش قابل دستیابی است که متأسفانه در صنعت بیمه کمتر به آن توجه شده است. به همین دلیل تلاش ما برای طراحی و تولید محصولات آتی استفاده از نگاه و تجربه دست اول نمایندگان در مواجهه با مسائل فروش و مشتریان است.
وی در ادامه تأکید کرد: حلقه مفقوده در نوآوری بخش خدمات و محصولات صنعت بیمه، تعامل بین بدنه کارشناسی با شبکه فروش در تبادل تجربیات و دانش است. لذا تصمیم ما در بیمه نوین آن است که هر محصول جدید بر طبق بینش مشترک بین اعضا در اتاق فکر، ضمن تعامل کارشناسان و مدیران و با بهره گیری از دیدگاههای شبکه فروش، طراحی و استخراج شود.
نائب رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه نوین، بخش بزرگی از دستاوردهای بیمه نوین در حوزه فروش را مرهون تلاشهای نمایندگان دانست و گفت: یکی از رمزهای موفقیت در توسعه سهم از بازار و ماندگاری در صنعت بیمه، توجه به مشتریان خرد و تمرکز بر خرده فروشی است که خوشبختانه بیمه نوین در این روش فروش، عملکردی قابل توجه داشته است. با این حال استمرار و توسعه فعالیتها در خرده فروشی از جمله برنامهریزیهای مهم آتی شرکت بیمه نوین است.
کریمخان زند همچنین از برنامهریزی جهت توسعه فعالیتها و نیز ارتقای توانمندیهای شبکه فروش، به عنوان اهداف مهم پیش روی شرکت بیمه نوین یاد کرد.
گفتنی است؛ در پایان این نشست صمیمانه، نمایندگان برتر سراسر کشور به بیان و دغدغههای خود و تبادل نظر در خصوص وضعیت رقابتی صنعت بیمه و بهبود فرآیندهای کاری جهت ارتقای فروش پرداختند.