شرکت بیمه البرز موفق به تمدید سه گواهینامه ” ISO 9001″، ” ISO 10002″ ، “ISO 10004″ و دریافت گواهینامه ” ISO31000″ شد.

به گزارش اخبارپول، شرکت بیمه البرز در سال جاری میلادی توانست علاوه بر اخذ گواهینامه ” ایزو ۳۱۰۰۰” که مربوط به مدیریت ریسک است، دو گواهینامه استاندارد بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ را که به ترتیب مربوط به استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان و نظارت و ارزیابی رضایت مشتریان است، برای چندمین بار تمدید کند.

همچنین بیمه البرز در سال جاری با اعمال استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت توانست گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ خود را که سالهاست دریافت کرده است را مجددا تمدید کند.

این گزارش حاکی است، شرکت بیمه البرز در سال جاری با کاهش و به حداقل رساندن نارضایتی و تسریع دررسیدگی به شکایات مشتریان، نظام‌‌مند کردن ارتباط با مشتریان و انجام نظر سنجی های علمی و هدفمند به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان توانسته گواهینامه‌های ایزو ۱۰۰۰۴ و ایزو ۱۰۰۰۲ را تمدید کند.

یادآور می شود موفق ترین سازمان‌های دنیا هر ساله رضایت مندی مشتریان خود را به منظور بهبود راهبردها، محصولات، فرآیندهای سازمان و ویژگی‌هایی که از نظر مشتری دارای ارزش است، مورد سنجش سازمان بین المللی ایزو قرار می‌دهند و سازمان‌هایی که موفق به اخذ این گواهینامه‌های بین‌المللی می‌شوند، سازمان‌های مشتری مداری محسوب می شوند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=223649
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دریافت چهار گواهینامه ایزو از سوی بیمه البرز
دریافت چهار گواهینامه ایزو از سوی بیمه البرز
دریافت چهار گواهینامه ایزو از سوی بیمه البرز
دریافت چهار گواهینامه ایزو از سوی بیمه البرز
دریافت چهار گواهینامه ایزو از سوی بیمه البرز
دریافت چهار گواهینامه ایزو از سوی بیمه البرز