به دنبال وعده بیمه مرکزی در خصوص پاسخ به مشکلات و ابهامات بیمه گذاران در فرایندهای مختلف بیمه گری، سخنگوی نهاد ناظر صنعت بیمه به پرسش ها و ابهامات مردم پاسخ داد.

به گزارش اخبارپول، مجید مشعلچی در ادامه ایفای وظایف سخنگویی و ماموریت محوله در حکم انتصاب خود در چارچوب شفاف سازی و رفع ابهامات بیمه ای به پرسش های مردمی پاسخ داد.

گفتنی است در این ارتباط مستقیم مردم و مسئول ارشد صنعت بیمه، متقاضیان با طرح پرسش ها و مشکلات بیمه ای خود، پاسخ های مرتبط را دریافت کردند.

شایان ذکر است فرایند پاسخگویی توسط قائم مقام و سخنگوی بیمه مرکزی در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت و برای تقویت ارتباط بی واسطه، علاوه بر شماره تلفن اعلام شده، صندوقی برای طرح مسائل و انتقادات بیمه ای در محل نهاد ناظر صنعت بیمه نیز طراحی و نصب شده است.

متقاضیان می توانند برای طرح مشکل خود از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای دوشنبه هر هفته با شماره تلفن ۲۴۵۵۱۲۹۵ تماس گیرند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=218883
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه مرکزی پای صحبت مردم می‌نشیند
بیمه مرکزی پای صحبت مردم می‌نشیند
بیمه مرکزی پای صحبت مردم می‌نشیند
بیمه مرکزی پای صحبت مردم می‌نشیند
بیمه مرکزی پای صحبت مردم می‌نشیند
بیمه مرکزی پای صحبت مردم می‌نشیند