ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران روز شنبه ( بیست و چهارم دی ماه) به همراه اعضای هیات عامل و جمعی دیگر از مدیران ارشد این بانک با حضور در شعبه مرکزی از بخش های مختلف این شعبه بازدید و در ادامه با همکاران و مشتریان گفت و گو کرد.

به گزارش اخبارپول، نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و فعالیت های همکاران در خدمت رسانی و ارائه خدمات گسترده، به موقع و بهینه به مشتریان با توجه به تثبیت و تداوم شرایط خاص جوی و اقلیمی هوا و روزهای سرد سال در استان تهران، بر لزوم و اهمیت ترویج و معرفی خدمات غیرحضوری این بانک به مشتریان اشاره کرد.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این شعبه، از نزدیک در جریان فعالیت ها قرار گرفت و در ادامه با ارائه رهنمودهای لازم بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان و توجه به نیازهای آن ها در روزهای آخر سال تاکید کرد.

سرپرست بانک ملی ایران در ادامه این بازدید از دسترسی آسان و امکان بیمه شدن صندوق های اجاره ای بانک ملی ایران خبر داد و بازسازی و نوسازی شعبه در راستای مشتری مداری، توجه به نیاز مشتریان، معرفی و گسترش خدمات الکترونیک و تقویت فعالیت های بازاریابی را از جمله اولویت‌های اجرایی این شعبه عنوان کرد.

گفتنی است، در این بازدید، کارکنان شعبه پیشنهادهای خود در راستای گسترش و توسعه خدمات به مشتریان را با نجارزاده در میان گذاشتند و به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=215657
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازدید سرپرست بانک ملی ایران از شعبه مرکزی
بازدید سرپرست بانک ملی ایران از شعبه مرکزی
بازدید سرپرست بانک ملی ایران از شعبه مرکزی
بازدید سرپرست بانک ملی ایران از شعبه مرکزی
بازدید سرپرست بانک ملی ایران از شعبه مرکزی
بازدید سرپرست بانک ملی ایران از شعبه مرکزی