مرکز تماس ۲۴ ساعته بیمه رازی تا به امروز به ۲۴۲ هزار و ۸۵۶ تماس ورودی پاسخ داده که بیشترین سهم تماس‌ها مربوط به بیمه درمان بوده است.

به گزارش اخبارپول، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی که از ۱۷ آذرماه سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده تا به امروز به ۲۴۲ هزار و ۸۵۶ تماس دریافتی به صورت ۲۴ ساعته پاسخ داده است.

از همکاران فعلی مرکز تماس بیمه رازی می‌توان به محمد سجاد دینی ( سرپرست اداره ارتباط با مشتریان)، نسیم چیتگر، علیرضا هدایتی، شهرام روشن ضمیر، آیدین نعمت الهی، فاطمه بختیاری و سپیده محرابی اشاره کرد که به طور میانگین در سال جاری روزانه به ۷۴۵ تماس دریافتی پاسخ داده‌اند که بیشترین تماس‌های ورودی این مرکز با سهم ۷۹٫۸ درصدی مربوط به بیمه‌های درمان و ۱۲٫۳ درصدی مربوط به بیمه‌های اتومبیل است.

بررسی‌ها نشان از آن دارد که به طور روزانه همکاران مرکز تماس بیش از ۱۱ ساعت مکالمه با مشتریان، بیمه‌گذاران و نمایندگان دارند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=214073
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پاسخ به بیش‌از ۲۴۲ هزار تماس از سوی مرکز تماس بیمه رازی
پاسخ به بیش‌از ۲۴۲ هزار تماس از سوی مرکز تماس بیمه رازی
پاسخ به بیش‌از ۲۴۲ هزار تماس از سوی مرکز تماس بیمه رازی
پاسخ به بیش‌از ۲۴۲ هزار تماس از سوی مرکز تماس بیمه رازی
پاسخ به بیش‌از ۲۴۲ هزار تماس از سوی مرکز تماس بیمه رازی
پاسخ به بیش‌از ۲۴۲ هزار تماس از سوی مرکز تماس بیمه رازی