بانک مرکزی با هدف سهولت دسترسی کاربران درخصوص امکان ثبت و پیگیری شکایات، شماره تماس مراکز ارتباط مردمی شبکه بانکی را در بخش: درباره بانک > تماس با ما > پاسخگویی به شکایـات و ارتباط مردمی> مرکز ارتباط با مشتریان بانک ها درج کرده است و مشتریان شبکه بانکی می‌توانند درخواست‌های خود را از این طریق مطرح کنند.

به گزارش اخبارپول، مشتریان شبکه بانکی همچنین می‌توانند درخواست‌ها و تقاضاهای خود را از طریق سامانه ارتباط مردمی بانک مرکزی با شماره تلفن ۲۷۰۶ مطرح کنند. در این خصوص امکان ثبت درخواست‌ها به صورت آنلاین از طریق سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات این بانک وجود دارد.

سامانه ارتباط مردمی بانک مرکزی با شماره تلفن ۲۷۰۶ که دو سال پیش به همت بانک مرکزی راه اندازی شد، روزانه به طور متوسط پاسخگوی بیش از یک هزار درخواست مردمی است و راه اندازی‌آن، گام ارزنده ای در راستای تحقق دولت الکترونیک به شمار می آید.

عملکرد چشمگیر سامانه در این مدت کوتاه، حاکی از افزایش میزان رضایت ‌مندی مردم و مشتریان، کاهش زمان پاسخگویی و کاهش میزان مراجعه مستقیم به بانک مرکزی است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=210830
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی
امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی
امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی
امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی
امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی
امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی