اعضای هیات عامل و رییس شعبه تهران صنعت بانک صنعت و معدن از طرحهای صنعتی ژلاتین کپسول و تکوین در استان تهران بازدید کردند.

به گزارش اخبارپول، عبدالرضا ولی الهی معاون اعتبارات و راهبری شعب و بیژن اسدی معاون نظارت و حقوقی و وصول مطالبات به اتفاق نادر کاشانی رئیس شعبه تهران صنعت این بانک از واحد ژلاتین کپسول، بزرگترین تولید کننده پوکه های ژلاتینی کپسول دارویی و شرکت تکوین بزرگترین تولید کننده پیچ و مهره خودرویی در کشور بازدید کردند.
در این بازدید ضمن بررسی نیاز واحد های یاد شده، نسبت به تمرکز بیشتر عملیات شرکتهای مذکور در بانک و حمایت بانک صنعت و معدن از واحدهای تولیدی بر اساس رسالت تخصصی خود مبنی بر ارتقاء و افزایش سطح تولید در کشور تاکید شد تا ضمن پشتیبانی، برای حل مسایل و مشکلات این شرکت ها و رسیدگی به نیازهای آنان اقدام مؤثر صورت گیرد.
شرکت تکوین ساخته ‏های فلزی کارا تولید کننده بیش از ۳۵۰ نوع پیچ‏های مصرفی در صنعت خودروسازی بوده و یکی از تأمین کنندگان اصلی شرکت های ایران خودرو و تولید اتومبیل سایپا است.
این شرکت در زمینی به مساحت تقریبی ۲۵ هزار مترمربع در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج واقع شده و دارای ۱۲ هزار مترمربع فضای مسقف شامل سالن تولید ، انبار مواد اولیه و قطعات و بخش اداری و پشتیبانی می‏باشد. بانک صنعت و معدن طی یک سال گذشته بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به شرکت تکوین ساخته های فلزی کارا پرداخت کرده که زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال حدود ۴۸۸ نفر را فراهم کرده است.
شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران نیز تنها تولیدکننده انواع پوکه های ژلاتینی کپسول های دارویی در کشور بوده و نیاز بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی دارو در سراسر کشور را مرتفع می نماید. این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهریار واقع شده و دارای یکهزار و ۸۸۰ مترمربع زیر بنا شامل سالن تولید، بخش های اداری، پشتیبانی، انبار مواد اولیه و محصول نهایی است.
بانک صنعت و معدن طی یک سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران پرداخت کرده که زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال حدود ۲۵۰ نفر را فراهم کرده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=201956
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رسالت بانک صنعت‌ومعدن ارتقای تولید است
رسالت بانک صنعت‌ومعدن ارتقای تولید است
رسالت بانک صنعت‌ومعدن ارتقای تولید است
رسالت بانک صنعت‌ومعدن ارتقای تولید است
رسالت بانک صنعت‌ومعدن ارتقای تولید است
رسالت بانک صنعت‌ومعدن ارتقای تولید است