شرکت بیمه سامان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی استان یزد حضور فعال دارد

نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی

به گزارش اخبارپول، نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی ، سوم تا ششم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار می شود.

شرکت بیمه سامان انواع بیمه های مسئولیت، مهندسی، درمان تکمیلی، سنوات و آتش سوزی را به حاضران در این نمایشگاه معرفی و عرضه خواهد کرد.

بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان بیمه سامان، خسارات جانی وارد به کارکنان در محیط کار و در حین انجام کار که کارفرما مسئول آن شناخته می شود را تحت پوشش قرار می دهد.

بیمه مهندسی شامل بیمه ماشین آلات پیمانکاری، بیمه شکست ماشین‌آلات، بیمه تمام خطر نصب و بیمه تمام خطر پیمانکاران نیز می تواند در حوزه کاری فعالان نساجی به خوبی خسارات احتمالی را پوشش دهد.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی و پوشاک استان یزد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر با هدف تبادل جدیدترین اطلاعات، پژوهش‌ها و تجربیات متخصصان بخش دانشگاه، صنعت و شرکت‌های تولیدی در زمینه آخرین دستاوردها و تکنولوژی روز صنعت نساجی برپا می شود.

شایان‌ذکر است، بیمه سامان در راستای حمایت از تولید و صنایع داخلی کشورمان، در غرفه ۱۱۴ این نمایشگاه آماده میزبانی از همه فعالان صنعت نساجی و علاقه‌مندان به دریافت مشاوره درزمینهٔ خدمات بیمه ای است.

 

 

 

 

 

*بیشتر بخوانید:

«طرح سنوات» بیمه سامان خدمتی هوشمندانه برای دوران بازنشستگی

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=201259
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه سامان، حامی نمایشگاه صنعت نساجی یزد
بیمه سامان، حامی نمایشگاه صنعت نساجی یزد
بیمه سامان، حامی نمایشگاه صنعت نساجی یزد