مدیرعامل بانک دی در نشست همکاران و همیاران روابطعمومی بر شفافیت و داشتن نگاه تخصصی در فعالیتهای روابط عمومی بانک تأکید کرد.
قیطاسی افزود: در ماههای اخیر با ابلاغ برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ و اتخاذ رویکردهایی برای صرفه جویی در هزینهها، جذب منابع ارزان قیمت و حرکت به سمت سودآوری، شاهد تغییرات اساسی در عملیات بانکی و شیوه نگاه به مسائل و مشکلات هستیم.
همچنین در این نشست سید محمود احمدی، رییسهیئت مدیره بانک، روز روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد:روابط عمومی ها ایفاگر نقش ظریف و خطیر برقراری تعادل در ارتباط میان سازمان و ذینفعان درونی و بیرونی است که اگر این مهم به درستی صورت پذیرد، ارزشآفرینی محقق میشود.
در ادامه امیر عباس هاشمینژاد، نایب رییس هیئت مدیره، با اشاره به نقش روابط عمومی به عنوان بازوی مدیریتی سازمان گفت: در موارد مرتبط با نارضایتی و گلایه مشتری از عملکرد شعب، پیش از هر حوزه دیگر روابط عمومی ها باید ملجأ و شنونده مسائل و دغدغه های مشتریان باشند.
وی افزود: اگر روابط عمومی بتواند با بازتعریف خود حلقه واسط میان مشتریان و مدیران ارشد شود و درخواستهای مشتری را به مدیران ارشد منتقل کند، موفقیت سازمان دوچندان میشود.
در این نشست که همیاران روابط عمومی در شعب تهران به صورت حضوری و همیاران روابط عمومی در شعب استان ها به صورت مجازی حضور داشتند، تعدادی از همیاران روابط عمومی دغدغه ها و مسائل خود را بیان کردند و مدیران ارشد بانک به ارائه پاسخ و راهکار برای رفع این دغدغه ها پرداختند.