به منظور تکریم و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی، فراهم شده است.

به گزارش اخبارپول از بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت و پاسخگویی و افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان، وحید خانلری معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان است.

بر اساس این گزارش، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش‌های خود را با معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی در میان بگذارند، می‌توانند روز یکشنبه اول خردادماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست تلفنی شرکت کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=200972
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

گفت‌وگوی تلفنی معاون اعتباری و حقوقی بانک رفاه با مشتریان
گفت‌وگوی تلفنی معاون اعتباری و حقوقی بانک رفاه با مشتریان
گفت‌وگوی تلفنی معاون اعتباری و حقوقی بانک رفاه با مشتریان
گفت‌وگوی تلفنی معاون اعتباری و حقوقی بانک رفاه با مشتریان
گفت‌وگوی تلفنی معاون اعتباری و حقوقی بانک رفاه با مشتریان
گفت‌وگوی تلفنی معاون اعتباری و حقوقی بانک رفاه با مشتریان