عضو هیأت مدیره پست بانک گفت: با توجه به حضور بانک های متعدد در بازار رقابتی و افزایش تقاضای مشتریان از شبکه های بانکی، مزیت رقابتی در سازمان های موفق به ویژه بانک ها در به کارگیری و استفاده از دانش پنهان است.
به گزارش پول پرس، علی نعمتی در همایش کارشناسی حقوقی و اعتباری پست بانک در مشهد مقدس با تأکید بر برندسازی برای توسعه و ماندگار ماندن در فضای رقابتی گفت: خلاقیت و نوآوری در خلق محصول جدید، پرداخت تسهیلات و رعایت بهداشت اعتباری موجب وفادارسازی مشتریان می شود.
نعمتی تصریح کرد: با وجود پیچیدگی های موجود در شبکه های مالی – پولی می توانیم با اصلاح و بازنگری برنامه های حقوقی، ارائه فرمول تسهیلاتی و ساماندهی فرمول های اعتباری و همچنین استفاده از تجربه و دانش کارشناسان متخصص، حرکتی نوین جهت تقویت زیرساخت های موجود ایجاد و پست بانک ایران را به بانکی پویاتر تبدیل کرد.
وی اظهار داشت: این بانک با ۱۴ هزار و ۵۰۰ شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستایی درسطح کشور ظرفیت بالایی برای جذب منابع ارزان قیمت دارد و با اولویت بندی دفاتر، تفکیک مشتریان، مدیریت ثروت، ارائه سرویس های مختلف از جمله سامانه نمایندگی فروش خدمات، شبکه مویرگی انحصاری را به خود اختصاص داده است.
عضو هیأت مدیره پست بانک اضافه کرد: انتظارات مشتریان روز به روز افزایش یافته و باید سرعت تغییر پذیری و تحول در حوزه های بانکداری خُرد و شرکتی را با اشتراک گذاری نظام پیشنهادات و رفع نیازهای مشتریان در حوزه بانکداری شرکتی را بالا برده و بسته اعتباری ویژه ای را برای گروه های شغلی و اصناف در این حوزه بانکداری طراحی نمائیم.
نعمتی خاطرنشان کرد: مساله اصلی در این حوزه؛ پیگیری مطالبات معوق است که توجه به این مهم و همچنین ارائه سرویس های جدید و سرویس ارزش افزوده برای مشتریان منجر به ایجاد نقطه پایداری و همچنین توسعه برند بانک در فضای رقابتی شده و تعالی آن را درپی خواهد داشت.
انتهای پیام