کارشناسان واحد ارتباط مردمی در برنامه پژواک به سوالات متداول مشتریان پاسخ می‌دهند.

به گزارش اخبارپول، ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲ آذرماه در برنامه “پژواک” کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک به سوالات متداول مشتریان و کاربران پاسخ خواهند داد.

بانک ملی ایران همواره مشتری مداری را سرلوحه امور خود می داند و با توجه به درخواست مشتریان در برنامه این هفته “پژواک” نیز کارشناسان امر به صورت لایو(زنده) پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

در این برنامه کاربران می توانند به طور مستقیم از طریق صفحه رسمی اینستاگرام این بانک به آدرس Bankmelli1307 سوالات خود را در خصوص امور بانکی، خدمات و سامانه های بانک، مشکلات و نحوه رفع آن مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

گفتنی است، بانک ملی ایران در برنامه ” پژواک” که سه شنبه هر هفته در صفحه اینستاگرام بانک پخش می شود با حضور کارشناسان متخصص بانکی به سوالات مشتریان و کاربران در خصوص موضوع هفته پاسخ می دهد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=189297
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پاسخگویی به سوالات عمومی بانکی در برنامه «پژواک» این هفته
پاسخگویی به سوالات عمومی بانکی در برنامه «پژواک» این هفته
پاسخگویی به سوالات عمومی بانکی در برنامه «پژواک» این هفته
پاسخگویی به سوالات عمومی بانکی در برنامه «پژواک» این هفته
پاسخگویی به سوالات عمومی بانکی در برنامه «پژواک» این هفته
پاسخگویی به سوالات عمومی بانکی در برنامه «پژواک» این هفته