در راستای خدمت‌رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان، بانک آینده در مسیر گام برداشتن به‌سوی بانکداری دیجیتال و ایجاد تحول در عرصه بانکداری الکترونیکی امن، نسل سوم پنل مشتریان و شعب پیشخوان مجازی را عرضه کرد.

به گزارش اخبارپول، بر این اساس، علاوه بر امکان ثبت درخواست‌های آنلاین و آفلاین برای کاربر، امکان مشاهده جزییات حساب‌ها و تراکنش‌ها، جزییات دقیق تیکت‌های ثبت شده و گزارش آخرین وضعیت آن‌ها، مانده حساب و ویجت‌های راهنمایی کاربر در نسل جدید شعب مجازی بانک آینده فراهم شده است.

سامانه پیشخوان مجازی، بر پایه فناوری‌های نوین، به‌نحوی طراحی و توسعه یافته است که قابلیت‌های یک شعبه مجازی را برای کاربران به‌همراه دارد.

هم‌چنین، در پیشخوان نسل سه با هدف بهبود تجربه مشتریان، امکان سفارشی‌سازی کاربری بر اساس سلیقه و علاقه مشتریان بانک آینده نیز وجود دارد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=189169
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آغاز فعالیت نسل سوم شعب مجازی بانک آینده
آغاز فعالیت نسل سوم شعب مجازی بانک آینده
آغاز فعالیت نسل سوم شعب مجازی بانک آینده
آغاز فعالیت نسل سوم شعب مجازی بانک آینده
آغاز فعالیت نسل سوم شعب مجازی بانک آینده
آغاز فعالیت نسل سوم شعب مجازی بانک آینده