بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد ماهانه مدیریت ها در پایان مهر ماه ۱۴۰۰، مدیریت بانک کشاورزی استان مازندران در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک، رتبه اول کشور را کسب کرد.

به گزارش اخبارپول، گسترش و توسعه خدمات نوین بانکداری الکترونیک با ارتقای کیفیت و افزایش قابلیت های کانال های ارتباطی، ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری، جذب منابع ارزان قیمت از طریق پایانه های فروش، سرویس دهی منظم دستگاه های خودپرداز، افزایش سرعت دسترسی به سرویس‌ها و کاهش تراکنش های حضوری از طریق افزایش ضریب نفوذ سامانه های الکترونیکی، همراه بانک، اینترنت بانک و درگاه های اینترنتی در سطح جامعه در این برهه از شرایط خاص همه گیری کرونا، علاوه بر افزایش منابع سپرده ای و درآمدی بانک کشاورزی، گام بزرگی در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

*بیشتر بخوانید:

اجرای چهار طرح تولیدی شاخص با حمایت بانک کشاورزی در آذربایجان شرقی


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=189017
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کسب رتبه اول کشوری در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک توسط مدیریت بانک کشاورزی مازندران
کسب رتبه اول کشوری در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک توسط مدیریت بانک کشاورزی مازندران
کسب رتبه اول کشوری در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک توسط مدیریت بانک کشاورزی مازندران
کسب رتبه اول کشوری در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک توسط مدیریت بانک کشاورزی مازندران
کسب رتبه اول کشوری در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک توسط مدیریت بانک کشاورزی مازندران
کسب رتبه اول کشوری در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک توسط مدیریت بانک کشاورزی مازندران
کسب رتبه اول کشوری در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک توسط مدیریت بانک کشاورزی مازندران