بانک ملت به خاطر اختلال در خدمات سامانه های بانکداری اینترنتی و همراه بانک از مشتریان عذرخواهی و درباره علل آن توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش اخبارپول، اختلال در ارایه خدمات به مشتریان از طریق درگاه های غیرحضوری شامل همراه بانک و اینترنت بانک ناشی از اقدامات بانک ملت برای ارتقای زیرساخت های فنی، استفاده از فناوری های نوین و مهاجرت به سامانه نوین بانکداری متمرکز است.

بانک ملت صمیمانه از مشتریان پوزش می طلبد و امید دارد با بهره‌گیری از فناوری های مدرن و زیرساختی جدیدی که در دست اقدام است، با افزودن به کیفیت خدمات خود در درگاه های موبایل و اینترنت بانک در روزهای آینده چنین مشکلاتی پیش روی کاربران نباشد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=188902
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه‌های غیرحضوری
توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه‌های غیرحضوری
توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه‌های غیرحضوری
توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه‌های غیرحضوری
توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه‌های غیرحضوری
توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه‌های غیرحضوری