کد خبر: 188794
چهارشنبه 26 آبان 1400 - 9:40
مدیرمنابع انسانی بیمه رازی با بیان اینکه ساختار منابع انسانی شرکت و شعب بهروز شده است، گفت: به دلیل شرایط خاص صنعت بیمه فرآیند منابع انسانی در شرکتهای بیمه بسیار سخت و متفاوت است و جذب نیرو در شرکت بیمه رازی با توجه به نیاز صنعت، ستاد و شعب صورت میگیرد.
به گزارش اخبارپول، هما شاهانیان که مهمان بیست و سومین نشست سهشنبههای پاسخگویی بود در رابطه با فعالیتهای منابع انسانی شرکت بیمه رازی، بیان کرد: صنعت بیمه یک صنعت کاملا رقابتی است و این موضوع عاملی شده تا رفت و آمد نیروهای تخصصی در شرکتهای این صنعت با سرعت زیاد و تعداد قابل توجه صورت گیرد و در نهایت فرآیند سختی را برای واحدهای منابع انسانی شرکتهای صنعت بیمه به همراه داشته باشد.
مدیر منابع انسانی بیمه رازی، از بررسی و تغییر ساختار منابع انسانی در شرکت و شعب خبر داد و گفت: در ماههای اخیر نقاط قوت و ضعف منابع انسانی شرکت متناسب با نیازهای مجموعه مورد بررسی قرار گرفته و با طراحی زیرساختهای متناسب شرایط بهروزی برای منابع انسانی شرکت اجرایی خواهد شد.
وی یادآور شد: ساختار مورد نظر برای شعب و ستاد طراحی و ابلاغ شده اما جانشانیها نهایی انجام نشده چرا که این موضوع نیازمند همراهی بیشتر شعب و روسای آن است.
شاهانیان خاطرنشان کرد: احکام جدید با توجه به جانشانی اصولی و درستی که از سوی شعب ارسال میشود، پس از بررسی صادر خواهد شد و این مهم تنها نیازمند جانشانی اصولی از سوی شعب است.
مدیرمنابع انسانی بیمه رازی با اشاره به اینکه مجموعه دارای ۴۰ شعبه و ۶۰۰ پرسنل است، گفت: برای جذب یا تعدیل نیرو تنها نظر کارشناسان و مدیران ملاک نیست بلکه بررسی بسیار دقیقی در این زمینه صورت میگیرد زیرا شرکت خود را نسبت به حقوق و مزایای کارمندان موظف میداند و در شرایط اقتصادی امروز جامعه تمام موارد شخصی، انسانی و حقوقی مدنظر قرار میگیرد.
ایشان با تاکید بر اینکه تمام موارد کوچک در شرکت برای واحد منابع انسانی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: تعیین معاون فنی برای شعب در ساختار جدید دیده شده است ولی برای هر شعبه تعداد نفرات و تعیین معاون فنی بنابر عملکرد آنها تعیین میشود و مدیرعامل بنابر عملکرد شعب به طور مستقیم در این خصوص تعیین کننده و تصمیم گیر است.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بینالملل بیمه رازی به خانم شاهانیان اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبههای پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ دادهاند.