موسسه مالی و اعتباری ملل ۳۵ساله شد.

به گزارش اخبارپول، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل پیامی را به این مناسبت منتشر کرد:

“یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ”. محمد، ۷٫
“اى کسانى که ایمان آورده‌‏اید، اگر خدا را (پیامبر و دین و کتاب او را) یارى نمایید، خدا هم شما را (در رسیدن به اهدافتان) یارى می‌کند و قدم‏‌هاى شما را استوار می‌دارد”.

حضور کلیه سروران، سهامداران و همکارانم در خانواده بزرگ ملل
سلام علیکم؛
فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) در هر سال تداعی کننده ایام و روزهایی است که با خود و خدای خود در حریم قدسی امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) هم و عهد و قسم شدیم تا در این راه سخت قدم بگذاریم.

راهی که روزگاری اندیشیدن به آن و نزدیک شدن به اهداف آن برای هر کسی غیر قابل باور بود اما امروزبه لطف پروردگار، عنایات خاصه حضرت حجت ابن الحسن العسکری ارواحنا فداه و تلاش همکاران عزیز و صمیمی در نقطه ای ایستاده ایم که درستی اهداف و اقداماتمان را نشان می دهد و همه این دستاوردها و موفقیت ها حاصل نمیشد جز با عنایت مسئولین محترم و گرانسنگ جمهوری اسلامی ایران، تلاش همکاران و حمایت های شما سهامداران گرانقدر. امروز در آستانه ورود به ۳۵ سالگی تاسیس، موسسه به درختی تنومند، جوان و پویا تبدیل شده است که افتخار خدمتگذاری ملتی سلحشور و شهید پرور را پیدا کرده است.

در سالهای گذشته سعی شد در مسیر قانون و عمل به دستور العمل های بانک مرکزی و با پشتوانه همکاران متعهد، ارائه خدمات به روز، سریع و دقیق نسبت به جلب رضایت هموطنان محترم گام برداریم و کلیه فعالیتهای موسسه را به صورت شفاف به سمع و نظر مردم عزیز و سهامداران محترم برسانیم.

امروز در حالی سی و پنجمین سال روز تاسیس موسسه را جشن می گیریم که موسسه در چند سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمندمان در سراسر کشور و صبوری سهامداران محترم و حمایتهای هموطنان عزیز گام های بلند و موثری را در جهت تکامل موسسه برداشته است.

اکنون در روز میلاد امام حسن عسکری (ع) ضمن گرامیداشت این ایام خجسته و تبریک این عید ولادت به خدمت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مسئولین معزز و همچنین تبریک سی و پنجمین سالروز تاسیس موسسه به همه همکاران گرانقدر، سهامداران ارجمند و همه ملت شریف ایران ، مراتب قدردانی خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت هایی که از سوی مقامات عالی کشور عزیزمان بویژه مقام عظمای ولایت به نظام بانکی داده شده است به سهم خودمان گام های موثرتری برداریم.

سعادت، سلامت، دوام و کامیابی همه شما را از خداوند متعال خواستارم. باشد که به بلندای نام شریف ایران اسلامی، تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت سر بلند و عاقبت بخیری در همه شئون بدرقه راهمان باشد…آمین

و السلام و الرحمه
سید امین جوادی
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=188515
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

موسسه ملل سی وپنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت
موسسه ملل سی وپنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت
موسسه ملل سی وپنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت
موسسه ملل سی وپنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت
موسسه ملل سی وپنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت
موسسه ملل سی وپنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت
موسسه ملل سی وپنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت