مدیرعامل بیمه رازی پاسخگویی به لحظه به همراهان شرکت را از اولویت‌های اصلی شرکت بیمه رازی دانست و گفت: پاسخگویی برپایه فناوری‌های به‌روز در بیمه رازی در دستور کار قرار گرفته و در ماه‌های آینده از شیوه‌های نوین ارائه خدمات به بیمه‌گران در این شرکت رونمایی خواهد شد.

مرکز ارتباط

به گزارش اخبارپول، طی مراسمی با حضور علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی اولین مرکز ارتباط شرق کشور شرکت بیمه رازی در شهر مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

در این مراسم جباری ارتباط مستقیم و دو سویه با همراهان شرکت اهم از بیمه‌گران و نمایندگان را جزء اولویت‌های اصلی شرکت بیمه رازی دانست و گفت: پاسخگویی به لحظه بر پایه فناوری‌های به‌روز به بیمه گذاران، نمایندگان و همکاران شرکت بیمه رازی جزء اولویت‌های اصلی این شرکت است و در ماه‌های آینده از شیوه‌های نوین پاسخگویی، صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت در بیمه رازی رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از این پس همراهان شرکت بیمه رازی که در شرق کشور مستقر هستند، در ارتباط با مرکز ارتباط رازی به مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته مشهد مقدس متصل خواهند شد و این در حالی است که در روزهای آینده دیگر شهرهای شرق کشور به شبکه مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی متصل خواهند شد.

بر اساس این گزارش، مرکز ارتباط۲۴ ساعته شرکت بیمه رازی از ابتدای سال‌جاری با شماره ۸۲۸۷-۰۲۱ برای ارائه خدمات به لحظه به همراهان شرکت بیمه رازی راه‌اندازی شده و در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰ تماس با این مرکز برقرار می‌شود.

 

 

 

 

*بیشتر بخوانید:

اعتماد مردم، خط قرمز بیمه رازی


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=186350
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی در مشهد افتتاح شد
مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی در مشهد افتتاح شد
مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی در مشهد افتتاح شد
مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی در مشهد افتتاح شد
مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی در مشهد افتتاح شد
مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی در مشهد افتتاح شد
مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی در مشهد افتتاح شد