مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات اخیر هم پاسخگوی شبکه فروش و پیگیر رفع مشکلات آنان بود.

به گزارش اخبارپول، علی جباری در پاسخ به مشکلات عنوان شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش در فضای مجازی در خصوص صندوق حمایتی و افزایش مهلت تسویه صندوق گفت: من معتقدم در این شرایط بحرانی و اقتصادی نامناسب و تعطیلی کسب و کارها باید از شبکه نمایندگی بیمه رازی حمایت شود و مراتب را به معاونین شرکت ابلاغ کرده ام.

وی در پاسخ به نماینده دیگری در خصوص اتمام اعتبار پروانه های نمایندگی در ایام کرونا و با توجه به اینکه به چندین سازمان جهت تکمیل مدارک باید مراجعه کنیم، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، موافقت خود را در جهت مساعدت و حمایت از شبکه نمایندگی پرتلاش شرکت اعلام میدارم.

مدیرعامل بیمه رازی افزود: مطلب را به مدیریت مربوطه ارجاع داده تا از حیث ضوابط و یا محدویت های احتمالی که طرف بیمه مرکزی می‌تواند طرح شود موضوع را بررسی کنند تا درصورت نیاز به اخذ مجوز یا مصوبه، اقدامات لازم صورت پذیرد و سپس اعتبار تمام پروانه های نمایندگی بصورت یکجا بمدت یک سال تمدید گردد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=184439
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تداوم پاسخگویی مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات
تداوم پاسخگویی مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات
تداوم پاسخگویی مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات
تداوم پاسخگویی مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات
تداوم پاسخگویی مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات
تداوم پاسخگویی مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات
تداوم پاسخگویی مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات