ارتقاء سیستم تلفن‌بانک بانک پارسیان

با هدف توسعه هرچه بیشتر بانکداری الکترونیک و ایجاد امکانات بیشتر برای بهره مندی مشتریان از ابزارهای بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان اقدام به ارتقاء سرویس تلفن بانک خود کرد.

به گزارش پول پرس، در این نسخه از تلفنبانک که نسبت به نسخه قبلی بسیار جامع ترو از امنیت بالاتری برخوردار است، اولین تغییری که به چشم می خورد امکان ورود به سامانه از روش های مختلفی مانند: ورود با شماره سپرده، شماره کاربری، شماره کارت و میهمان است که سه روش آخر جدید هستند. شایان توجه است؛ ورود به عنوان کاربر میهمان، مشتری را قادر می سازد به راحتی و به سرعت شماره شبای حساب خود و یا نرخ ارز روز جاری را دریافت کند.

همچنین از آنجا که اکثریت مشتریان همواره کارت نقدی خود را به همراه دارند، قابلیت ورود با شماره کارت نقدی و سایر کارت‌های شتابی، استفاده از این سامانه را برای آنان در هر زمان و مکان مقرر می‌سازد. نحوه ورود شماره سپرده باید به صورت چاپ شماره سپرده در دفترچه/ دسته چک (xxx-xxxxxxx-x) و استفاده از علامت “*” به جای “-” ، مانند (xxx*xxxxxxx*x )باشد.

بر اساس این گزارش، در تلفنبانک جدید برای امنیت بیشتر اطلاعات مشتریان، در اولین ورود از آنها خواسته می شود رمز ورود (ویا کد کاربری) خود را تغییر دهند. با استفاده از گزینه تنظیمات نیز هر زمان که مشتری بخواهد می تواند نسبت به تغییر کد کاربری، رمز اول و دوم (انتقال وجه) خود اقدام کند. در ادامه امکانات تلفنبانک جدید آورده شده‌است.

انتهای پیام

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=18268
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتقاء سیستم تلفن‌بانک بانک پارسیان
ارتقاء سیستم تلفن‌بانک بانک پارسیان
ارتقاء سیستم تلفن‌بانک بانک پارسیان
ارتقاء سیستم تلفن‌بانک بانک پارسیان
ارتقاء سیستم تلفن‌بانک بانک پارسیان
ارتقاء سیستم تلفن‌بانک بانک پارسیان