کد خبر: 182408
سه شنبه 22 تیر 1400 - 16:47
با بررسی صورت گرفته از سوی رسانهها مشخص شد شرکت بیمه تعاون در شبکه اجتماعی اینستاگرام در رتبه برتر تولید محتوای کیفی و تعامل بالا با کاربران قرار دارد.
به گزارش اخبارپول، در بررسی که از سوی کاماپرس در رابطه با شبکه اجتماعی اینستاگرام شرکت های بیمه ای صورت پذیرفت، شرکت بیمه تعاون در تمام شاخص های «تعداد پسند (لایک)»، «تولید محتوای کیفی» و «نسبت کامنت به تعداد کاربران» در مرتبه برتر قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه تعاون در کنار بیمه های حافظ و زندگی خاورمیانه، بیشترین تعداد لایک را از کاربران دریافت کرده و نظر مثبت بیشتری از کاربران را با خود همراه ساخته است.
همچنین این گزارش تأکید می کند که در پی تولید محتوای کیفی صورت گرفته در صفحه اینستاگرام شرکت بیمه تعاون، ۸.۱ درصد بیشتر از سایر شرکت های بیمهای مورد پسند گاربران قرار گرفته است.
از دیگر سو، در بررسی صورت گرفته در خصوص مقایسه نسبت کامنتها به تعداد کاربران در میان پست های منتشر شده شرکت ها بیمه ای، شرکت بیمه تعاون به عنوان دومین شرکت با بیشترین تعامل با کاربر شناخته شد.