بانک پارسیان با انگیزه توسعه و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات بانکداری الکترونیک سرویس اینترنت بانک جدید خود را راه اندازی کرد.
به گزارش پول پرس، در سامانه جدید اینترنت‌ بانک پارسیان، علاوه بر سرویس هایی که در بخش خدمات ویژه در گذشته ارائه می شد، امکانات جدیدی مانند پرداخت اقساط تسهیلات که پیش از این به صورت الکترونیک وجود نداشت به این سامانه افزوده شده است.
با استفاده از سامانه جدید؛ اولین تغییری که دیده می شود، ورود به سامانه با کد کاربری و رمز ورود، بدون نیاز به ورود با شماره مشتری است. به عبارت دیگر در فضای جدید لزومی ندارد که کد کاربری همان شماره مشتری کاربر باشد و کاربر می تواند پس از اولین ورود (که در اولین ورود نام کاربری همان شماره مشتری است) کد کاربری و رمز مورد نظر خود را انتخاب کند.
پس از ورود موفق کاربران محترم به سامانه، صفحه اصلی را مشاهده می کنند که شامل فهرستی از سرویس های ارائه شده در سمت راست صفحه و لینکهای پر کاربرد در سمت چپ این فضا مانند: صورتحساب و توضیحاتی در مورد آنها که این فضا برای کاربرانی که با این سامانه آشنایی ندارند بسیار مفید است.
برخی از ویژگی‌های جدید اضافه شده به این سامانه عبارتند از:
سپرده ها در یک نگاه (صورتحساب)
در سامانه جدید، سپرده ها بر اساس نوع، گروه بندی شده اند و دسترسی به آنها پس از انتخاب گروه مربوط امکان پذیر است. در صفحه فهرست سپرده ها، با قرار گرفتن بر روی هر سپرده، خلاصه ای از وضعیت سپرده نمایش داده می شود و همچنین بوسیله آیکونهایی که در مقابل هر سپرده قرار دارد می توان به نمایش ریز گردش سپرده، نمایش ماهانه گردش سپرده(جدید) و تنظیم برای گزارش دوره ای(جدید) دسترسی داشت. شایان توجه است با انجام هر تراکنشی، تمامی اطلاعات یاد شده، به روز می شود.
افتتاح سپرده (جدید)
این امکان قبلاً در سامانه تکمیلی خدمات ویژه وجود داشت. در این سرویس کاربر می تواند با انتخاب نوع ارز و گروه سپرده ، نوع سپرده مورد نظر خود را جستجو کرده و نسبت به افتتاح حساب با توجه به شرایط ذکر شده در شرح حساب، اقدام کند.
تماس ها (جدید)
با استفاده از این سرویس می‌توان اطلاعات بانکی (شماره کارت، تسهیلات، سپرده و شبا) افرادی را که به تکرار به حساب
آنها وجه واریز می‌شود، یا تسهیلات آنها پرداخت می‌گردد، وارد نمود تا انتقال وجه و یا پرداخت تسهیلات، با سهولت بیشتری انجام شود.
انتقال وجه
این سرویس در اینترنت بانک جدید بسیار جامع تر و کاربردی تر از قبل ارائه شده است و دارای امکانات جدیدی مانند انتقال کارت به کارت شتابی، انتقال کارت به سپرده ، انتقال بین بانکی پایا عادی و دسته ای و … می باشد. تفکیک و توضیح در مورد هر یک از سرویسهای انتقال وجه، استفاده از آن را تسهیل نموده‌است.
گزارش(جدید)
با استفاده از این سرویس می توان از انتقال وجه مستمر، انتقال وجه بین بانکی پایا و تراکنش های کارت، و با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف ، گزارش تهیه نمود. تنظیم گزارش دوره ای سپرده نیز از امکانات این سرویس است.
مدیریت چک
این سرویس که در اینترنت بانک قبلی هم وجود داشت، بسیار جامع تر و کاربر پسندتر ارائه شده است . همچنین مشاهده چکهای واگذار شده به حساب به آن افزوده شده است. شایان توجه است سرویس ثبت چک قبل از وصول، در داخل گزارش دسته چک و در جزئیات چک ها قرار گرفته است.
مدیریت تسهیلات(جدید)
چنانچه کاربری تسهیلاتی را از بانک پارسیان دریافت کرده باشد با استفاده از این سرویس می تواند مشخصات آن را مشاهده نماید و همچنین برای پرداخت اقساط خود و یا افراد دیگر از این سرویس استفاده نماید.
مدیریت کارت(جدید)
این سرویس که پیش از این در سامانه تکمیلی خدمات ویژه ارائه می شد در اینترنت بانک جدید، دارای قابلیت های جامع تری از جمله امکان انتقال وجه از کارت به سپرده، مشاهده صورتحساب، تغییر رمز و… است .
پرداخت (جدید)
پرداخت‌های کارتی از دیگر امکانات جدید اینترنت بانک است و امکاناتی همچون سرویس های پرداخت مانند:پرداخت قبض، خرید شارژ کارت تلفن همراه، کمک به موسسات خیریه و پرداخت با شناسه مانند: پرداخت اقساط لیزینگ و … را فراهم می‌نماید.

انتهای پیام

 

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=18050
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتقای سامانه اینترنت بانک پارسیان
ارتقای سامانه اینترنت بانک پارسیان
ارتقای سامانه اینترنت بانک پارسیان
ارتقای سامانه اینترنت بانک پارسیان
ارتقای سامانه اینترنت بانک پارسیان
ارتقای سامانه اینترنت بانک پارسیان
ارتقای سامانه اینترنت بانک پارسیان